PetterPe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Husker fra langt tilbake jeg så en konsert av Michael Jackson på vhs hos en kompis. I konserten kommer MJ opp av gulvet på en av låtene. Han står på en liten plate og står HELT i ro i mange sekunder. Før han plutselig vrir hodet til venstre i en kjapp bevegelse. Husker den der konserten som vanvittig bra, men kan ikke huske va vhsen het. Noen som vet? Noen som vet hvor og når denne konserten ble holdt? Finnes den omtalte scene på youtube? All hjelp mottas med takk.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Sorry for et sent svar. Dette er en konsert fra Bucuresti under Dangerous-touren. Den var lenge umulig offisielt sett å få tak i på DVD, men ble lansert for et år eller to siden etter mye jobbing fra fans. Du får den blant annet her. Den aktuelle sekvensen du snakker om kan du se på YouTube her. Edit: Og ja, det er en ekstremt bra konsert. I min mening den beste konserten jeg noensinne har sett. Endret 14. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
PetterPe Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk!!!! Du er kveldens helt! TAKK!!!!!:):) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå