BorgeF Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fellowship Of The Ring kommmer på blu-ray i år, og Two Towers og Return of the King kommer i løpet av 2009. Lurer på om det blir ørten forskjellige utgivelser på blu-ray også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 HD-DVD og Blu-ray titler, og hva skjer i HD-verden Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herlig!!! Slutt å tøys CypheroN! Selv om det riktignok ikke er helt offisielt, fortjener denne nyheten klart en egen tråd! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gode nyheter ja, men jeg kjøper ikke først kino versjonene og deretter extended utgavene. Har sett filmene såpass ofte at jeg nok skal klare å vente til extended utgavene kommer. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I know I will! Jeg tar det jeg får. Kjøper lett begge utgavene! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gode nyheter ja, men jeg kjøper ikke først kino versjonene og deretter extended utgavene. Har sett filmene såpass ofte at jeg nok skal klare å vente til extended utgavene kommer. Samme her. Gidder ikke å se noe annet enn extended-versjonene når jeg skal se Ringenes Herre så jeg må nok vente litt til... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har allerede hele trilogien i extended edition på dvd, så vet ikke om jeg kommer til å gå til innkjøp av den på blu-ray med det første. Men med tiden vil det nok skje, dersom det er extended selvsagt. Å kjøpe kinoversjonene gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå