Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot Partner 1,9D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan godt hende. De på verkstedet visste ikke hva det var. De fikk opp melding om at det var noe feil i kommunikasjonen mellom motorstyringsenheten og styringseneheten inni bilen. Hvordan får jeg bilen ut av nødmodus i så fall? De på verkstedet visste ikke hva de kunne gjøre, bortsett fra å gå igjennom hele registerreima og det kosta ca 10000kr +++. Noen tips?

Lenke til kommentar
det kan godt hende. De på verkstedet visste ikke hva det var. De fikk opp melding om at det var noe feil i kommunikasjonen mellom motorstyringsenheten og styringseneheten inni bilen. Hvordan får jeg bilen ut av nødmodus i så fall? De på verkstedet visste ikke hva de kunne gjøre, bortsett fra å gå igjennom hele registerreima og det kosta ca 10000kr +++. Noen tips?

Gå igjennom hele registerreima?

Tror ikke det er noe galt med registerreima, og særlig ikke på en diesel.

Var det merkeverksted du var på?

Lenke til kommentar

Takk for alle gode forslag.

Ja, den står på merkeverksted. Men jeg begynner å tvile....

Jeg byttet kun motor med dieselpumpe, alt av ledningsnett og diverse er det samme.

jeg hadde problemer med startsperra også siden den sitter i dieselpumpa, og de på verkstedet klarte ikke å programmere den på nytt. Så de fjernet hele startsperren. Da startet den, den sperrer over 2000omdr.

Ikke mye til merkeverksted om jeg får si det sånn.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...