_sindre_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Høstferie betyr starten spillsesongen for mange. Vi har tatt turen innom Warpzone, et av Rogalands største. Les mer Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hva i? dere lager artikkel om warpzone, men ikke bylan, som såvidt meg bekjent er norges nest største lan? what up, nå ble jeg litt forvirret her. noen spesiell grunn til dette? OT: ha det gøy på warpzone folkens. Endret 6. oktober 2008 av Wazu Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Antall igjen: 193 Reservert: 162 Det er jo MANGE LAN's som er større enn dette. Ta TCP, Bylan som jeg husker nå. Vet det er flere som er større enn dette :S Men ellers ha et fint lan Lenke til kommentar
RBW Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hepp! Det er mulig jeg misforstår, men mener dere virkelig at vi ikke skal skrive om Warpzone fordi det finnes andre som er større? Vi fikk inn et tips angående Warpzone og likte tanken. Vi skal prøve å dekke mer av slikt fremover, men ting som allerede er avholdt er det dessverre umulig å dekke. Dette er jo også noe som presseansvarlige hos de enkelte arrangementene kan ta tak i. Tips oss, så ser vi hva vi får til! Lenke til kommentar
stavros Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er da artig å lese om de mindre og Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Quote. Jeg sa ikke at dere skulle droppe å skrive, men ikke skryte opp lanet til å bli blant de beste Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja kan jo nevne at polar party 17 var den 30sep til 4okt, jeg har ikke hørt om warpzone før men men. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, jeg skrev heller ikke at noen skrev det, men jeg lurte på om noen _mente_ det. Jeg er ikke med på at vi skryter opp LAN-et til å bli blant de beste, det har vi nemlig intet grunnlag for. Tja kan jo nevne at polar party 17 var den 30sep til 4okt, jeg har ikke hørt om warpzone før men men. Yepp, kommer rapport derfra, bare noen får sendt inn rapporten sin... Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bra dere fikk med dere kabinettet mitt da Lenke til kommentar
AbraX Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dere bør ta dere en tur innom The Convention i Kristiandsund. Det starter den 8. okt og varer helt til den 12. Det er regnet med 800+ deltagere Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hepp! Det er mulig jeg misforstår, men mener dere virkelig at vi ikke skal skrive om Warpzone fordi det finnes andre som er større? Vi fikk inn et tips angående Warpzone og likte tanken. Vi skal prøve å dekke mer av slikt fremover, men ting som allerede er avholdt er det dessverre umulig å dekke. Dette er jo også noe som presseansvarlige hos de enkelte arrangementene kan ta tak i. Tips oss, så ser vi hva vi får til! Flott! Gi de mindre LAN tilstelningene omtale. De fortjener det akkurat som mindre idrettsklubber får omtale. Dette er viktig, profesjonelt og gjennomført arbeid utført av unge, frivillige ildsjeler. Endret 6. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Runeklikk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg og min venn er med på det bildet xD Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Med det samme dere er i Rogaland, kunne dere jo tatt turen inn fjorden også hvor en gathering med ca 150 deltagere + tar sted. Selv om det kanskje ikke er like stort som WarpZone, så har vi flere deltagere i forhold til antall innbyggere Plassen Sauda har kun 5000 innbygere, mens stavanger og omegn har betraktelig mere. Vi har åpne dører til Onsdag kl 12:00 så det er bare til å ta turen. Denne posten er ikke ment som reklame på noe vis. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Løye å sittepå selve lanet og lese på hw om lanet du sitter på Vil bare si at det var større og mer kjent før, f.eks i fjor var vi ca 450+- uinkludert crewet. Men kan ikke si at jeg er skuffet av lanet. Blir litt trist nå grunnet at det er siste natten får i år, det har vært en glede og være på lanet igjen og ser fram til wz 22! Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Blir nok større igjen til neste lan, da skal vi mest sannsynlig ha hele salen (hvis det er nok som har bestilt billetter på forhånd). Synes personlig at WZ21 var ganske så nice, og ser frem til WZ22 ^^ Lenke til kommentar
deviant Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det som gjør WarpZone spesielt er vel omfanget. Med et hundretgalls arrangementer bak seg er et det, så vidt meg er bekjent, kun KANDU som har lenger fartstid og større omfang enn WarpCrew i Norge. Størrelsen på arrangementene har variert gjennom årene, og WarpZone 21 var under halvparten av de største. Dog er det mye som tyder på at kvaliteten og dermed interessen økte markant med dette arrangementet, slik at deltagertallet vil ta seg opp igjen til WarpZone 22 over sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå