Ståle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har en InFocus LP600, som slår seg på av seg selv. Først trodde jeg det bare var at den fikk ett signal fra PCen, men selv når ingen andre ledninger er koblet i utenom power. Slår den seg på. Når jeg har slått den av, så tar det som regel en liten stund før den slår seg på igjen. Opptil 20 min. Avogtil starter den vanlig opp, avogtil kommer det et rødt lys og det går ikke an å ta prosjektoren av uten å trekke ut stikkkontakten. Endret 25. desember 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 ...det heter projektor. Og sjekk bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Turning off the projectorTo turn off the projector, press the Power button and verify that you want to turn the projector off by pressing the Power button again within 3 seconds. You can cancel the shutdown by not pressing the Power button a second time. The lamp turns off and the LED blinks green for 1 minute while the fans continue to run to cool the lamp. When the lamp has cooled, the LED lights green and the fans stop. Unplug the power cable to completely power off the projector. er alt som står i bruksanvisningen. Og det er akuratt det jeg gjør, og den gjør. Men etter en liten stund slår den seg på igjen. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Høres ut som du blir nødt å sende den inn til reprasjon. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Fant den på elretur, så tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er kansje ein grunn til at du fant den der da... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har du nyeste firmware? http://www.infocus.com/Support/Products/Pr...tors/LP600.aspx Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, skal test det når jeg stikker hjemmom igjen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Da fikk jeg kjøpt med en sånn spesialkabel. Og lagt inn nyeste firmwaren. Men funket ikke. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Høres ut som noe er feil med front-end kortet spør du meg. Hva var det som ikke funket med flashingen? Fikk du ikke til eller ble det ingen forbedring? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Front-end kortet? Det ble ingen forbedring, sjekket versjonsnummerene på at det gikk riktig for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå