SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Drømte at eg var forelsket i søsteren til en gammel vennine som eg var forelsket i. Vi var i japan og hun ville ikke være der eller noe. Rar drøm egentlig. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg stod på sidelinja på en landskamp, og en person på banen ble skada. Selfølgelig hadde jeg ingen drakt, og måtte løpe over alt for å finne en. I garderoben fant jeg en rød hettegenser som jeg dro med meg, men jeg måtte ha noe mer! klippet så ut et bilde av en blå fotball fra et magasin, og vips så var det festet på genseren. Så spurtet jeg tilbake til sidelinja og trenern (forøvrig prikk lik min gamle junior trener) sa jeg fikk komme meg ut på banen. Så jeg løp ut med den fine røde hettegensern med påmontert utklipp av en fotball, og akkurat da våknet jeg at dama prikka meg på skulderen og lurte på hvor mye klokka var. Er det ikke typisk...Akkurat da det skal skje noe spennende, kommer det noen å vekker deg. :x Våkner nesten aldri av meg selv når det skal skje noe spennede, men av noen andre. Noen som kan forklare dette. Ganske tøft dette med drømmer og slikt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå