Arctic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg husker bare en drøm natt til i går. Jeg var på en vei/søppelfylling å henta ca 20 diskettstasjoner som var montert i en laaaang brønn. I tillegg henta jeg masse annet rart, skruer og annet småtteri. Jeg trodde jeg fikk alt dette, men når jeg dro, så var det kontroll i utgangen av denne fyllinga, og der måtte man betale for driten... Hadde selvfølgelig ikke penger, så jeg stakk av... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Drømte noe med fisking og noe greier i canada Husker ikke detaljene. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Drømte om at min drømme dame kom å satte seg ned på **** og satte i gang. Våknet med det morra*** :oops: Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg drømte at en venn av meg ble til en plastpose med armer og bein... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg drømte at en venn av meg ble til en plastpose med armer og bein... Beste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Eg drømte at eg var gift og hadde barn og greier. Litt uklart men eg var veldig lykkelig. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg drømte min vanlige drøm... at jeg fløy over oslo i et rosahelikopter .... det var alt Mareritt??? Anyway, husker spesielt en drøm, drømte at jeg falt 5-6 meter fra stolper og slikt, landet bestandig mykt, hærlig drøm... Innimellom våkner jeg brått av at jeg plutselig faller eller.no. Har ikke peil på hva jeg drømmer, bare at jeg våkner brått av ett plutslig fall eller.no Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det var noe heeeelt sinnsykt. Noe om vannkjøling var det også husker jeg. Men har glemt resten.. Noe så psycho.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, vannkjøling, har drømt en slik drøm selv. Jeg hadde laget meg en hjelm av kobber som fungerte som vannblokk, hadde radiatoren på ryggen i samme sekk som jeg hadde tanken og en gigantisk vifte som blåste på sekken. Jeg skrudde på systemet, begynte å løpe (det var på Bislet Stadion) og greide å overklokke meg selv! Så voknet jeg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Veldig ofte så drømmer jeg at jeg fortsatt er på jobb og jobber. Noe som er veldig plagsomt da jeg vokner opp og er ikke noe mer utvilt enn da jeg la meg. Ellers så husker jeg ikke hva jeg drømte i natt Lenke til kommentar
The President Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Drømte at en kammerat stod uttafor vinduet mitt med en FEIT hamburger, og ville ikke gå vekk..... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Drømte at en kammerat stod uttafor vinduet mitt med en FEIT hamburger, og ville ikke gå vekk..... Lenke til kommentar
Neo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Drømte at jeg, tanta mi og en gammel barndomsvenn (som jeg har null kontakt med nå) dro på bursdagfest til bestemoren til en kompis av meg. Kompisen min var ikke der, men jeg drakk meg drita, brukte masse penger og husket ingenting dagen etter. :-? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg stod på sidelinja på en landskamp, og en person på banen ble skada. Selfølgelig hadde jeg ingen drakt, og måtte løpe over alt for å finne en. I garderoben fant jeg en rød hettegenser som jeg dro med meg, men jeg måtte ha noe mer! klippet så ut et bilde av en blå fotball fra et magasin, og vips så var det festet på genseren. Så spurtet jeg tilbake til sidelinja og trenern (forøvrig prikk lik min gamle junior trener) sa jeg fikk komme meg ut på banen. Så jeg løp ut med den fine røde hettegensern med påmontert utklipp av en fotball, og akkurat da våknet jeg at dama prikka meg på skulderen og lurte på hvor mye klokka var. GJETT om jeg ble forbanna! Her skulle jeg ut til min første landskamp så ble jeg vekket akkurat da jeg løp ut på banen.. Dette var forøvrig ti på halv åtte idag tidlig, mulig derfor jeg klikket på hun da hun vekket meg.. Håper drømmen forsetter inatt, vil inn på banen å spille!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eg husker ikke nattens drøm men eg har dag drømt idag der alle mannfolk i verden ble uslettet av en merkelig virus og eg var den eneste mannen i verden så eg måtte ta oppgaven i å "parre" meg med alle kvinnene i verden for å at meneskeheten ikke skulle dø ut. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg drømte jeg jeg drømte jeg jeg drømte..... men så glemte jeg egentlig hva jeg drømte i natt... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Drømte at en kammerat stod uttafor vinduet mitt med en FEIT hamburger, og ville ikke gå vekk..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg drømte om .... Mary-kate og ashly olsen ... penta kom er rask tur innom .. men det var bare hei og borte (hu ville ikke være med i drømen egentlig .. ) og så plutselig sprengte allt og så satt jeg å så på TV .... med en sau .. i en soffa .. laget av pizza... (PS: 98% av hva jeg skrev nå er sant) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Drømte om stranden jeg i dag jeg. Det som er litt morsomt med det er at jeg satt og så på en Simpsons episode i går kveld, og sovnet før episoden var slutt, og glemte derfor å skru av PCen, som suser noe helt j*vlig, akkurat som en strand :smile: . Dessuten hadde jeg liggen oppå armen min slik at den fikk veldig lite blod gjennomstømning. Kunne nesten ikke bevege armen de 10 første våkne minuttene i dag . Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hehe....jeg drømte at jeg hadde en BMW M3 E30 med 450 Hk som jeg råna rundt i. Kunne tilogmed føle det sinnsyke draget fra den veltrimmede rekkeseksern, mens jeg spola meg igjennom 4 gir! Det var en real drøm det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå