Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

iver89

Anbefalte innlegg

Siden vi har hatt så mange hva har/gjør/tenker du-tråder lager jeg nå en "Hva drømte du i natt?"-tråd. Jeg starter:

Jeg var på vei til mormoren min sitt hus hvor jeg skulle være med på en fest. Da jeg endelig kom frem var også min venn fra treningen der, og vi stod og snakket sammen litt. Så plutselig kom det røyk ovenifra (vi var i kjelleren) og vennen min gikk opp til frontutgangen sammen med de andre gjestene som var der, mens jeg som var sist i køen måtte gå opp i førsteetasjen igjen gjennom et hull i taket. Der så jeg meg litt rundt og fant til slutt hvor gassen kom fra. Det var en gammel, grønnblå metall greie hvor det stod et litermål på hvor det kom bobler opp fra. Ved siden av stod det en stekepanne, og jeg fikk helt panikk fordi jeg trodde at huset skulle eksplodere, og hoppet ut i snøen, nå naken. Så kom en annen av gjestene (som jeg går på skole med) og pekte på meg med pistol, og sa at vis jeg ikke sluttet å skrike skulle han skyte meg.

Så ringte radioklokken :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så morsomt, men problemet er at jeg nesten alltid glemmer det jeg har drømt om.

Forrige gang jeg drømte hadde jeg mareritt. Da hadde jeg ikke Half-Life, med CS. Hadde ingen CD, ikke en dritt. Nå viser det seg at marerittet har blitt en realitet. Det er litt skummelt når jeg tenker på det i ettertid.

Jeg får vel ta meg en tur til psykologen. Ehh, nei. :)

Lenke til kommentar
Husker ikke noe serlig fra nattens hendleser (erm...:p) borsett fra at jeg husker jeg stakk en qtips inn i øret og ut det andre...

For de som tyder drømmer så versjegod...si meg hva det betyr :D

Jeg tror det betyr att du må slutte å rense ørene dine med Q-tips.

Jeg drømmer som regel om døde mennesker (gjerne slektninger) eller så flyr jeg rundt i skauen og dreper mennesker/vampyrer, ellers er en gjennomgående tema så kan jeg fly. En drøm jeg kan huske var att jorden var på vei til å gå under og jeg svevde oppe i skyene og så på.

(noe sier meg att en psykolog hadde vært tingen)

Lenke til kommentar
Husker ikke noe serlig fra nattens hendleser (erm...:p) borsett fra at jeg husker jeg stakk en qtips inn i øret og ut det andre...

For de som tyder drømmer så versjegod...si meg hva det betyr :D

det betyr at du ikke har no som stanger imot i hodet! helt tomt! :lol: :wink:

jeg pleier å drømme at jeg faller. gjerne ned en trapp eller no. Og så snubler jeg ofte.. våkner av at hele neg rykker til som en helt i senga.. er litt irriterende..

ellers så pleier jeg å drømme forvrengte drømmer av ting jeg har lest/hørt/sett eller gjort tidligere på dagen..

Lenke til kommentar

Drømte at en kamerat av meg hoppet utfor en kai. Da han forsvant over kanten sprang folk til for å se hvordan det gikk og om de kunne hjelpe, deriblandt meg. Da vi kom frem så stod han med vann til skrittet og gliste. Han hadde nemlig sett en liten gutt som hadde gjort det samme en stund tidligere den uken, og nå ville han se reaksjonen på oss :D Hvor tar vi det fra? Dersom drømmene hadde noe som helst feste i virkeligheten kunne jeg skjønt det, men som regel er drømmene HELT rare!

Lenke til kommentar

En gang tidligere drømte jeg at jeg dyrket små uskyldige planter inne i et drivhus, men etterhvert så vokste den ene seg diger, og prøvde å spise meg. Så jeg løp for livet, opp en bakke (ca 10 meter unna drivhuset :p), og der sto jeg bare hele tiden, og så på at den tok over verden :roll:

Lenke til kommentar
Det vanlige......

Meg og Knut Borge flyvende opp ned over Trondheim i en limosin. Hvor vi plukket opp forskjellige B-kjendiser og sang drikkeviser.

Minner om en av Jokke sine drømmer.

I natt hadde jeg en drømm. Problemet er min korte kortidshukommelse

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på å ha ha det gøy sammen med en vakker kvinne :roll:

fks PeNtA :oops:

Aner vi tegn til desperasjon her? :yes:

90% av norske tenåringsgutter drømmer om dette hver dag. Tro det eller ei...

...de aller fleste gangene uten at de husker det når de våkner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...