daubyj Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Flere sett med blodige hoggtenner venter i oppfølgeren til "Bram Stoker's Dracula". Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hmmm... kan bli fantastisk bra, eller så kan det bombe totalt. Kall meg gjerne en skeptiker, men intill videre velger jeg å tro det siste. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kan heller ikke se for meg at dette blir noe særlig. Det blir ihvertfall umulig å toppe "originalen". Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er bedre å tro den bli møkk for å så bli overasket Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Enig. Man blir skuffa (nesten) uansett hvis man har skyhøye forventninger til en film. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dracula filmer må være noe av det vanskligste å lage. Det er svært få av dem som er bra. Bram Stoker's Dracula og Interview with a Vampire er de enaste som er verdt å se. Du har jo selvklart alle Christopher Lee dracula filmene, men disse er virkelig cheezy og holder bare til nerdekvelder med øl og kamerater. Jeg har ikke troen på denne filmen, den vil sikkert falle under samme katagori som de Dracula 2000 filmene....(med andre ord vær sikkelig dårlig). Tipper den blir en direkte til DVD film...men vi får se. Jeg hadde elsket å være feil på dette her. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Problemet med Dracula er at han rett og slett ikke er skremmende lenger. Han er en vampyr, big deal. Hollywood har ødelagt vampyrer for alltid og latterliggjort dem. Anne Rice klarte å gjøre dem populære igjen med Lestat og den gjengen der, men her er vampyrer hovedpersonene. Og hva blir det neste? Christopher Tolkien's Ringenes Herre 2? (en eller annen) Shelly's Frankenstein 2? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Sant det. Men hans "skummelhet" (om du vil kalle det det) ligger i hans makt å manipulere og "seduce" folk. Det som er mest tragisk er at alle vampyrer for tiden har den "Buffy the Vampire Slayer" overdrevet pannen...ser helt idiotisk ut. Endret 6. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Greit Dracula har makt til manipulere og seduce folk, men det har egentlig fint lite å gjøre med vampyrer. Mange folk har denne "evnen", selv i virkeligheten. Riktignok ikke like bra, dog... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette har virkelig muligheten til å bli dårlig, gode skrekkfilmer får så og si aldri noen gode oppfølgere/remakes, satser på å se på dette som et fiasko prosjekt så jeg kanskje kan bli positivt overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg