OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brennvidde: 25mm Blender: 18 Lukker: 30 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) For å være helt ærlig så syns jeg at det her var jævlig kult! EDIT: Etter å ha sett litt på det så syns jeg at det blir litt tungt på (vår) høyre side, men fortsatt et herlig bilde. Endret 6. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 For å være helt ærlig så syns jeg at det her var jævlig kult! EDIT: Etter å ha sett litt på det så syns jeg at det blir litt tungt på (vår) høyre side, men fortsatt et herlig bilde. Takk! ;D Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Endelig noen som legger ut et bildet der det ligger noe "bak"! Her bruker du en fin fototeknikk for å få frem at hun en gang stod der for kanskje å gjøre slutt på det hele uten å bruke en cheesey photoshop etterbehandling. Jeg kunne kanskje tenkt meg en litt mer positur på jenta. Kanskje for å illustrere at hun har mistet all mot og håp. Jeg veit ikke helt om jeg liker lyktestolpene over hodet hennes. Det tar for mye oppmerksomhet. Den lyktestolpen helt til venstre var fin. Men alt i alt er det et kjempegodt produkt! Gratulerer Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Endelig noen som legger ut et bildet der det ligger noe "bak"! Her bruker du en fin fototeknikk for å få frem at hun en gang stod der for kanskje å gjøre slutt på det hele uten å bruke en cheesey photoshop etterbehandling. Jeg kunne kanskje tenkt meg en litt mer positur på jenta. Kanskje for å illustrere at hun har mistet all mot og håp. Jeg veit ikke helt om jeg liker lyktestolpene over hodet hennes. Det tar for mye oppmerksomhet. Den lyktestolpen helt til venstre var fin. Men alt i alt er det et kjempegodt produkt! Gratulerer Tak Takk! Endeleig noen som skjønner at bilder skal ha et budskap, et bilde uten budskap er som tv uten kanalen (nesten i hvert fall) men såklart, man får fine bilder uten noe spesielt budskap også, men med så blir det så mye bedre Takk for tipset; prøvde litt med photoshop (Jeg tok til meg tipset fra Mimir også, han hadde rett. Bildet ble lettere uten så mye i bakgrunnen): Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 @ ny, "lett" versjon: Elsker det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Likte bildet veldig godt. Det fungerer. Spesielt den nye lette versjonen. Eneste forbedringspotensialet jeg ser er det Milt nevner om holdningen til jenta. Hun kunne sett ut litt mer ut som hun hadde gitt opp om du skjønner. Men teknisk sett et bra bilde. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Love it! Dette bildet tror jeg gjorde dagen min. Det er sånne bilder som får hodet til å surre med idéer og kameraet til å knipse! En skikkelig inspirasjonskilde det her Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Likte bildet veldig godt. Det fungerer. Spesielt den nye lette versjonen. Eneste forbedringspotensialet jeg ser er det Milt nevner om holdningen til jenta. Hun kunne sett ut litt mer ut som hun hadde gitt opp om du skjønner. Men teknisk sett et bra bilde. Takk! Det med holdningen til jenta, bildet hadde hatt et helt annet budskap hvis hun hadde sett oppgitt ut. Men såklart, det hadde nok vært hakket bedre. Men for å være helt ærlig var jeg litt heldig med bildet. Jeg sto og ventet på toget så kom plutselig en vennine av meg gående. Så jeg "tvang" henne til å stå der i noen sekunder, ren impuls Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt enig i alt det positive her. Det bildet her er gull! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk!Det med holdningen til jenta, bildet hadde hatt et helt annet budskap hvis hun hadde sett oppgitt ut. Men såklart, det hadde nok vært hakket bedre. Men for å være helt ærlig var jeg litt heldig med bildet. Jeg sto og ventet på toget så kom plutselig en vennine av meg gående. Så jeg "tvang" henne til å stå der i noen sekunder, ren impuls Misforstå meg rett - bildet var dritbra. Jeg prøver bare å finne ting som kunne vært enda når jeg svarer i disse trådene. Det er liten vits om folk bare sier "Kjempebra!" og så ikke noe mere. Det var et skikkelig blinkskudd. Spesielt med tanke på at det var et slikt impulsbilde som du forteller. Sitter her egentlig og prøver å finne noe mer å prike på, men det eneste som plaget meg på originalen rettet du opp i den nye versjonen så hva skal jeg si? "Kjempebra!" Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk!Det med holdningen til jenta, bildet hadde hatt et helt annet budskap hvis hun hadde sett oppgitt ut. Men såklart, det hadde nok vært hakket bedre. Men for å være helt ærlig var jeg litt heldig med bildet. Jeg sto og ventet på toget så kom plutselig en vennine av meg gående. Så jeg "tvang" henne til å stå der i noen sekunder, ren impuls Misforstå meg rett - bildet var dritbra. Jeg prøver bare å finne ting som kunne vært enda når jeg svarer i disse trådene. Det er liten vits om folk bare sier "Kjempebra!" og så ikke noe mere. Det var et skikkelig blinkskudd. Spesielt med tanke på at det var et slikt impulsbilde som du forteller. Sitter her egentlig og prøver å finne noe mer å prike på, men det eneste som plaget meg på originalen rettet du opp i den nye versjonen så hva skal jeg si? "Kjempebra!" Haha xD Det er jo bra at man får kritikk på bildet og ikke bare "kjempbra." Fortsett med det i framtiden, man kommer ingen vei med å få høre alt som er bra og ikke det som er dårlig/mindre bra. Men jeg forsvarer meg med nebb og klør uansett ;D Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Helt enig i alt det positive her. Det bildet her er gull! Takk! ;D Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Utrolig stilig bilde! Hvordan er egentlig denne teknikken? Har du bare tatt et bilde uten henne og et med henne (med stativ). og gjort laget med henne mer gjennomsiktig? Slike bilder gir inspirasjon Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brennvidde: 25mmBlender: 18 Lukker: 30 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tatt på Verdal togstasjon Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jøss Verdal ja =) Fiffent =) Jobber litt 50/50 på Verdal jeg =) Studio G Synes det er ett fint bilde, men hadd kanskje kunne vært utført litt bedre ifht posering av henne, og det føles umiddelbart veldig snapshot når du ser klærne hun har på seg, og det viser veldig kjapt at det ikke er planlagt for min del ihvertfall? Holdning er også nevnt tidligere. Hadde vært kult om du hadde fått med ett tog i forbifarten også! Men det hadde kanskje vært problematisk med tanke på at du selv skulle være med på toget du sto å venta på =) Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Tatt på Verdal togstasjon Kult at d e fleir ifra Verdala hen på forume da! Koss ståre't? Jøss Verdal ja =) Fiffent =) Jobber litt 50/50 på Verdal jeg =) Studio G Synes det er ett fint bilde, men hadd kanskje kunne vært utført litt bedre ifht posering av henne, og det føles umiddelbart veldig snapshot når du ser klærne hun har på seg, og det viser veldig kjapt at det ikke er planlagt for min del ihvertfall? Holdning er også nevnt tidligere. Hadde vært kult om du hadde fått med ett tog i forbifarten også! Men det hadde kanskje vært problematisk med tanke på at du selv skulle være med på toget du sto å venta på =) Stilig, søkte på jobb på Studio G en gang. Fikk aldri svar... ;'( Men over til feedback'en; det med posituren til jenta er egentlig jeg ganske fornøyd med (jeg vet, det er et bildekritikkforum og det er meningen at man skal få høre slikt men jeg står på mitt uansett) men du har nok rett i det at det er et snapshot. Jeg sto å ventet på at toget skulle komme så jeg tok noen prøvebilder for å få rett eksponering og slikt. Og plutselig kom en vennine gående. Jeg skrek at hun skulle stå i ro til jeg sa i fra, det falt meg ikke inn å få henne til og stå der når toget kom. Det med klærne er jeg også enig i, og jeg har lyst til å ta bilde om igjen og tenkte at hun måtte ha på noe mørkt. Men da blir det ikke like bra med tanke på at hun forsvinner for mye. Noen tips til problemet? Endret 18. oktober 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå