Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1 år sammen:)


Gjest fantasiløs?

Anbefalte innlegg

Sikkert for sent for å tipse trådstarter, og denne idéen passer/er ikke praktisk for alle, men dama mi var inne på noe forleden.

 

Vår ettårsdag nærmer seg også og hun foreslo at vi to skulle gjøre akkurat det vi gjorde på vår første date, noe jeg syns var en veldig god idé siden jeg hadde det veldig hyggelig den kvelden. Passer derfor best hvis første date er noe begge syns var spesiell.

 

Men, den kan lett videreføres ved å innføre et lite overraskelsesmoment ved at en part (mest virkningsfult hvis gutten gjør det) er litt hemmlighetsfull og sier at kvelden er planlagt. Alt den andre parten skal gjøre er å møte opp på avtalt sted. Deretter går dere gjennom kvelden så nøyaktig som mulig den kvelden for ca. 1 år siden. Men, sørg for at det bemerkes at dere gjorde akkurat det samme på deres første date og at det er dette som er temaet for kvelden. Få med detaljer som klær dere hadde på dere, steder dere besøkte/spiste, mat dere spiste, steder dere holdt hender eller kysset første gang osv. Poenget er å vise at du husker mye fra den spesielle kvelden.

 

Men så, mot slutten av kvelden når hun tror kvelden er over (fordi den var over da året før) overrask henne med noe totalt uventet. Ikke akkurat så veldig økonomisk, men min idé er et hotellrom for natten, gjerne ved at du "tilfeldigvis" vil spasere forbi hotellet og bare "tilfeldigvis" vil inn å se i resepsjonen. Gå opp til skranken, si navnet ditt (eventuelt for enda bedre effekt, sjekk inn på forhånd og be om nøkkelen til rommet), nyt synet av madammens overraskelse og høst fruktene av ditt arbeid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...