Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1 år sammen:)

Gjest fantasiløs?

Anbefalte innlegg

Gjest fantasiløs?

Det nærmer seg med stormskritt at jeg og damen har vært sammen i ett år. Spørsmålet nå er hva jeg bør gjøre denne dagen. Har på forhånd kommet fram til at jeg skal lage en bedre middag(biff...) og muligens finne en romantisk film til kvelden. Spørsmålet er om jeg bør kjøpe en gave, og i så fall hva jeg bør gi. Vil roser være en ide? Kort sagt, trenger innspill. Hun er forresten 18 år. Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest meg igjen
Du kjenner jo en person ganske godt etter et helt år sammen; så du vet vel bedre enn de fleste hva hun liker og ikke. :)

Det er greit. Men jeg prøver å få tips, samt at jeg aldri har vært i denne situasjonen før:)..

Lenke til kommentar

Syns det høres veldig koselig ut at du skal lage mat, også kan du jo pynte med levende lys osv ;) Roser er jo alltid koselig :)

Til 1 årsdagen til meg og typen lagde jeg et album med bilder og minner fra det første året vi var sammen. Tok med ting som hadde betydd no sesielt osv. Jeg fikk roser av han :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_fantasiløs_*
Biff blir man trøtt av, lag heller hvitt kjøtt eller salat.

Hehe, kanskje. Lurer litt på inderfilet, men har ikke kommet så langt enda:)...

Ellers, bør jeg kjøpe en gave utover dette(middag, roser, kort, film+++)? I så fall hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...