Gjest fantasiløs? Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det nærmer seg med stormskritt at jeg og damen har vært sammen i ett år. Spørsmålet nå er hva jeg bør gjøre denne dagen. Har på forhånd kommet fram til at jeg skal lage en bedre middag(biff...) og muligens finne en romantisk film til kvelden. Spørsmålet er om jeg bør kjøpe en gave, og i så fall hva jeg bør gi. Vil roser være en ide? Kort sagt, trenger innspill. Hun er forresten 18 år. Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kjenner jo en person ganske godt etter et helt år sammen; så du vet vel bedre enn de fleste hva hun liker og ikke. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 VIN Daamn, ingen god middag uten en god vin. Hvis ikke vin, så en dyr, god øltype eller noe sånt. Jeg laget "biffsnadder" til kjæresten min på ettårsdagen, og så tente vi lys og hadde herlig sex. Lenke til kommentar
Gjest meg igjen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kjenner jo en person ganske godt etter et helt år sammen; så du vet vel bedre enn de fleste hva hun liker og ikke. Det er greit. Men jeg prøver å få tips, samt at jeg aldri har vært i denne situasjonen før:).. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er et must at det er noe hun liker. Skal dere spise middag og se en film, så må det være yndlingsretten hennes, og en film i riktig sjanger. Kan bli stygt hvis du bommer. Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Syns det høres veldig koselig ut at du skal lage mat, også kan du jo pynte med levende lys osv Roser er jo alltid koselig Til 1 årsdagen til meg og typen lagde jeg et album med bilder og minner fra det første året vi var sammen. Tok med ting som hadde betydd no sesielt osv. Jeg fikk roser av han Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Biff blir man trøtt av, lag heller hvitt kjøtt eller salat. Lenke til kommentar
Gjest Guest_fantasiløs_* Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Biff blir man trøtt av, lag heller hvitt kjøtt eller salat. Hehe, kanskje. Lurer litt på inderfilet, men har ikke kommet så langt enda:)... Ellers, bør jeg kjøpe en gave utover dette(middag, roser, kort, film+++)? I så fall hva? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noe gave utover dette er ikke nødvendig, men et smykke slår alltid an. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 bare ikke ta helt av, fordi da må du toppe det neste år igjen og igjen osv. Lykke til da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, kan kanskje være en idé å ha litt å gå på til neste gang. Men på en annen side så kan du jo starte en tradisjon her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal hun gjøre da? Er det bare du som skal varte henne opp og hun er kun mottager av dine penger. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er jo vanlig at gutten står for alt det praktiske, mens dama bare kjøper en gave. Sånn det har blitt her i verden. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Roser og kort er jo en slager. Kort er et must her i huset, har glemt det et par ganger og da får jeg som regel høre det i et par uker etterpå Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det har jeg faktisk gjort selv! Funker. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det har jeg faktisk gjort selv! Funker. Word. Uansett, gjør noe personlig. Skal du gi en gave, gi noe personlig, ikke bare en "ting". Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hah, jeg skrev et langt, forseggjort brev til svigers. Han var ganske skeptisk til meg, men ble skikkelig rørt når han fikk det på julaften. Ord kan gjøre så mangt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brev og kort er søtt. Min har en hel haug Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skriv et brev! Enig her. Skriv noe til henne, feks hvor mye du setter pris på henne. Det blir hun sikkert veldig glad for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå