Kvanli Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei! Har satt sammen en pc på komplett, men er ikke spesielt flink med hardware. Det jeg trenger å vite er om jeg har f.eks. nok kontakter på strømforsyningen til å bruke alle komponentene jeg har valgt, og om jeg mangler noe. Er det nok strøm-uttak til viftene? Enkle ting som om strømforsyningen faktisk passer i kabinettet, og om ram'en fungerer i hovedkortet skjønner jeg meg ikke på :< http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...EC-A9E379FAB45E Jeg har skjerm (22" m/ dvi & hdmi), tastatur og mus fra før. kortoppsummert; mangler jeg noe, og passer delene sammen? Takk på forhånd for hjelp :> Martin. (Edit: Skal ikke overklokkes) (Edit2: Skjermkortet kom ikke med:<) Endret 6. oktober 2008 av Kvanli Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Is it all there? :o haalp Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Lettere endret og bestilt. Tråd stenges? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå