HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg lo, og lo, og lo! :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 OHSHIT! Konglen blir vanskelig og få inn. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 OHSHIT! Konglen blir vanskelig og få inn. Har du prøvd? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 så kommer det en gjeng med veldig kristne folk forbi og klikker helt OHSHIT! Konglen blir vanskelig og få inn. Har du prøvd? jeg har prøvd jeg er jo så genial vettu Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vel, dersom du stapper den inn via den store enden først (nederste delen) går det nok bra....men å få den ut vil nok være fælt..... :!: Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vel, dersom du stapper den inn via den store enden først (nederste delen) går det nok bra....men å få den ut vil nok være fælt..... :!: var fælt både å få den ut og in... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trodde først det stod KONGE og ikke KONGLE! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vel, dersom du stapper den inn via den store enden først (nederste delen) går det nok bra....men å få den ut vil nok være fælt..... :!: Noe i samme duren som analkuler elns? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 OHSHIT! Konglen blir vanskelig og få inn. Har du prøvd? Ta en kongle i handa. Hvilken vei vender disse "bladene"? De vender utover. Og dermed skal man stappe kongla i ræva den spisse enden er det neppe noe godt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er vel det at du får mothaker som rasper opp på veien ut igjen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Spørs jo hvilken vei! Tar du den butte enden først så får du mothakker på veien ut. Og seff omvendt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du får den garantert ikke inn hvis du satser på å ta den spisse enden først. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg hadde heller sattset på å sett etter den nermeste søpplekassa jeg kunne ha kasta søppla mi i, da slipper jeg å tenke på hvem vei kongla skal inn først! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men da får du haker på veien inn, ja? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Akkurat, så det greier du nok ikke. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Tidig dette da Endret 6. oktober 2008 av Snublefot Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Konglens utforming gjør at innføring i anus kan om ikke smertefritt i alle fall gå glidene lett med rette overtalings metoder. Det er derimot turen ut som kan bli strabasiøs da konglens frø virker som mothaker som fester seg litt for godt i endetarms åpningen. Jeg skulle aldri ha kastet den steinen inn på det området. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Man lærer så lenge man lever. :!: Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke bilde av skiltet (dersom det finnes), men jeg har hørt om det: Hvis dette skiltet står under vann, er veien stengt. Endret 7. oktober 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå