Mazeking Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Så at torrenttrafikken min hadde gått veldig tregt i natt. Restarter router og switcher og sjekket itavisens speedometer på morgenen. Uten trafikk på nettet fikk jeg 500k opp og ned. Tragisk når jeg sitter på en 20Mbit/4Mbit linje. Bor i Oslo. Noen andre som har samme problemer i dag? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Flere på nordstrand som har problemer? Har snakka med CD de sier de har stort trøkk på linja i Oslo og de feilsøker. De tror kapaisteten kommer tilbake i løpet av kvelden. Sitter her med ussel 50 Kbits nedlasting på en 16 Mbit linje, nomalt burde jeg ha ligget på ca 1200 Kbit nedlasting...... Endret 6. oktober 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg har unormalt lav nedhastighet her også , men det er kun på torrents ,tipper det er noen som prøver å strupe den... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Vel hos meg gikk Youtube tregt, torrent som du sier, generell HTTP nedlasting gikk tregt, ALT gikk tregt. Sjekket også med naboene mine. Alle klaget over tregt nett i går. Har ikke fått sjekket om ting var OK i dag morges. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg har unormalt lav nedhastighet her også , men det er kun på torrents ,tipper det er noen som prøver å strupe den... Hvor bor du i landet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har også hatt store problemer de siste dagene, spesielt på kvelden. 16mbit er blitt til 500kbits linje... Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jøss De har oppgradert Linja til 5mb (midi) kan dette ha noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Blei i orden for meg igjen utpå dagen i dag. Alt funker fint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå