Fatboy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Finnes det noe program som kan strupe ned/opplastingsfarten min når for eksempel 5GB er lastet ned eller opp? Har grense på 10GB pr dag, ellers mister jeg nettet. Har Netlimiter, men har ikke funnet noen funksjon som gjør dette automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) 1.pri: skaff deg en annen nettleverandør Kjenner ikke til noen programmer som kan gjøre dette, men mange av de vanlige nedlastingsprogrammene har slike muligheter (utorrent og newsleecher har slikt såvidt jeg husker) ? Er det ikke slik at utorrent har en "scheduler" ? Mulig denne virker slik du ønsker uten at jeg har testa den. Kanskje noen andre kjenner til slike programmer.. Endret 6. oktober 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Kanskje jeg får klare meg med ståldisiplin Sitter på studentby med 100Mbit nett, så er hverken mulig eller ønskelig å bytte leverandør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå