Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ser ikke noe nytt med dette og for meg ser det ut til å havne pent i rekken med alle andre "løp rundt, skyt alt du ser og kast løse ting rundt deg". Hmm. Hva er det egentlig du har sett ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 En lagerhall. Det lukter jo rambo lang vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det ser ut som det er plass til biler der inne, kanskje det føyer seg inn i en lang rekke av håpløse bilspill. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skadesystemet i Deus Ex var jo dritkult. Det samme var oppgradering av ferdigheter i forhold til treffsikkerhet med våpen. Glede meg gjør jeg uansett =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg ser ikke noe nytt med dette og for meg ser det ut til å havne pent i rekken med alle andre "løp rundt, skyt alt du ser og kast løse ting rundt deg". Hmm. Hva er det egentlig du har sett ? Man trengte vel ikke se så veldig mye annet enn skjermbildet og hva artikkelen beskriver for å skjønne at spillet havner i den rekken. Kanskje man blir positivt overrasket, men det spørs. Endret 6. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg nekter å tro at Eidos er dumme nok til å gjøre dette til et "løp rundt og skyt alt du ser" spill. De to forrige var hvertfall ikke det. I enkelte områder måtte man feks skjule våpenet for å ikke vekke oppsikt og sniking kunne ofte brukes istedet for væpnet konfrontasjon. Konseptbildet er vel et laboratorium for biomekanikk etter det jeg kan gjette meg frem til. Ang. hvil og heal er jeg generelt fan, men deus ex er kanskje et spill som vil være bedre med et tradisjonelt helsesystem. Jeg elsket det i Crysis og det gir helt klart bedre flyt i "skyt alt som rører seg" spill som Gears of War (selv om spillet generelt sugde). Et annet eksempel er Battlefield 1942 der sikkert 90% valgte medic over assault selv om våpenet var svakere nettop for å kunne sette seg bak en mur og heale litt før man kastet seg i kampen igjen (At man sansynligvis ble drept mens man satt der av en granat eller bombe e.l. er noe annet ). Endret 7. oktober 2008 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Deimos: Jeg håper også på det beste og at de ikke lar seg forlede inn i denne "trendfellen" som en del andre ser ut å ha gått i. Lenke til kommentar
Illuminatuz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ser ikke noe nytt med dette og for meg ser det ut til å havne pent i rekken med alle andre "løp rundt, skyt alt du ser og kast løse ting rundt deg". Hmm. Har du spilt Deus Ex i det hele tatt? Enern er ihvertfall det beste spillet noen sinne. Det er et meningsfylt spill med en historie ingen andre kan måle seg med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg prøvde enern den gang ja. Tror du treern klarer å være like orginal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg