Gå til innhold

Detaljer om Deus Ex 3 (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg ser ikke noe nytt med dette og for meg ser det ut til å havne pent i rekken med alle andre "løp rundt, skyt alt du ser og kast løse ting rundt deg".

Hmm.

Hva er det egentlig du har sett ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke noe nytt med dette og for meg ser det ut til å havne pent i rekken med alle andre "løp rundt, skyt alt du ser og kast løse ting rundt deg".

Hmm.

Hva er det egentlig du har sett ?

Man trengte vel ikke se så veldig mye annet enn skjermbildet og hva artikkelen beskriver for å skjønne at spillet havner i den rekken. Kanskje man blir positivt overrasket, men det spørs. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at Eidos er dumme nok til å gjøre dette til et "løp rundt og skyt alt du ser" spill. De to forrige var hvertfall ikke det. I enkelte områder måtte man feks skjule våpenet for å ikke vekke oppsikt og sniking kunne ofte brukes istedet for væpnet konfrontasjon.

Konseptbildet er vel et laboratorium for biomekanikk etter det jeg kan gjette meg frem til.

Ang. hvil og heal er jeg generelt fan, men deus ex er kanskje et spill som vil være bedre med et tradisjonelt helsesystem.

Jeg elsket det i Crysis og det gir helt klart bedre flyt i "skyt alt som rører seg" spill som Gears of War (selv om spillet generelt sugde).

Et annet eksempel er Battlefield 1942 der sikkert 90% valgte medic over assault selv om våpenet var svakere nettop for å kunne sette seg bak en mur og heale litt før man kastet seg i kampen igjen (At man sansynligvis ble drept mens man satt der av en granat eller bombe e.l. er noe annet :wallbash: ).

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar

Hmm.

Har du spilt Deus Ex i det hele tatt? Enern er ihvertfall det beste spillet noen sinne. Det er et meningsfylt spill med en historie ingen andre kan måle seg med.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...