Helmelk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei, Jeg har et problem. Jeg bruker en prosjektplass til deling av tegninger i forbindelse med bygging av hus. Problemet inntreffer når jeg skal laste ned tegninger. Jeg markerer alle tegningene, får valget hent zip fil, velger hvor jeg skal lagre den. Men så når den skal starte å laste ned så forsvinner den bare helt. Hva er feil? Det hender nemlig bare på min maskin. Bruker jeg andre sin maskin, så går dette helt greit? Satt pris på hjelp. Mvh Helmelk Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøvd med forskjellige nettlesere? Lenke til kommentar
korp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøvd å stoppe antivirus-programmet før download? Lenke til kommentar
Helmelk Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Prøvd å stoppe antivirus-programmet før download? Det hjelper ikke å slå av antivirusprogrammet, og det hjalp heller ikke å bruke en annen nettleser. Kan det være en eller annen slags windows oppdatering jeg mangler? Bruker Windows XP. Lenke til kommentar
korp Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Stopp brannmur på PC og eventuelt på router + sjekk for virus og malware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå