int20h Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Leveransetallene av Eee-maskinene når stadig nye høyder og Asus har all grunn til å være fornøyd. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 De traff virkelig fulltreffer da de kom på at de skulle lage disse her. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen statistikk over salg av EEE med XP vs costum Xandros? Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har sett mange polls av det emnet på nett, det er ca 55% som velger windows XP. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 var en eller annen amerikansk rapport om at linux varianten ble returnert mest... om det er fordi kunden stirrer seg blind på pris, eller noe annet er derimot usagt... Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I mange tilfeller ... bortsett fra f.eks pris ... kan jeg skjønne at folk velger XP. Det er lettere å installere Linux i etterkant enn å få tak i en versjon av XP om de finner ut at Linux ikke er noe for dem. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 var en eller annen amerikansk rapport om at linux varianten ble returnert mest... om det er fordi kunden stirrer seg blind på pris, eller noe annet er derimot usagt... Dette var vel ikke generelt, men i forb. med MSI Wind? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Link til rapporten? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Link til rapporten? Jeg ville heller kalle det salgstall, enn en rapport (hobgoblin), og den er jo direkte fra produsenten, også. Mener å huske jeg leste det på Ars Technica først, men dette er i hvert fall fra OSNews. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Asus fortjener virkelig dette her. De tok initiativet, og så kom alle de andre diltende etter med sine kopier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå