Mnett Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 For 1 år siden kjøpte jeg en Cinet bærbar hos MPX.no. Denne sluttet og fungere og jeg sendte den inn til Komplett som hadde tatt over servicen på denne. Jeg sendte PCen 8. september. Mottok den 23. september igjen. Da var ikke problemet fikset og jeg måtte sende den tilbake. Sendte den som ekspress over natt og komplett hentet den ut 26. september. De lovte og behandle den med en gang og sende den tilbake som ekspress over natt. Nå den 6. oktober har de ikke begynt og se på den en gang. Jeg har snakket med to kundebehandlere som lovte at de skulle se på den og sende den tilbake i løpet av forrige uke. Jeg ringte igjen i dag, og da stod PCen fortsatt urørt. Min oppfatting av "ekspress behandling" er ikke en og en halv uke uten at de har så mye som sett på den! Synes dette er helt tragisk behandling fra komplett. De gjør en feil og sender en ikke reparert PC tilbake, og når man returnerer den igjen, burde de gjøre alt for å få fikset den med en gang. Spessielt når de har lovt både på e-post og telefon at det skal gjøres. Snart vært en måned uten en fungerende PC! MPX har herved mistet en trofast kunde over flere år Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Fikk e-post i dag om at PCen ikke kunne repareres, så de skulle sende meg en annen som erstatning. Greit nok. Men, det er 1-2 ukers behandlingstid på å få det godkjent. Så totalt vil det ta Komplett/MPX 1,5 måned og gi meg en pc som fungerer... Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fikk e-post i dag om at PCen ikke kunne repareres, så de skulle sende meg en annen som erstatning. Greit nok.Men, det er 1-2 ukers behandlingstid på å få det godkjent. Så totalt vil det ta Komplett/MPX 1,5 måned og gi meg en pc som fungerer... Altså om komplett har mange "oppdrag" og ting e litt packed så sier det seg selv at ting kan ta tid. At de sier at de ska fikse pcen med en gang, må du alltid ta med en klype salt. Håper du får en grei pc i erstatning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Begynner å bli drit lei at folk forsvarer komplett og andre store nettbutikkers rot med at de er "store og har mye å gjøre". Hvis de er så store at de ikke har nok folk, får de enten trappe ned eller ansette flere. Enkelt og greit. Butikker som amazon.com etc klarer seg da helt fint og de er en halv million ganger større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå