Gå til innhold

GPS som multimediesenter i bil?

konduktans

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha bil-pc i min Peugeot 306, og lurer litt på hvilken løsning jeg skal velge. Jeg har planlagt å ha innebygget display i dashbordet, men får se hvor godt jeg får til alt. En slik løsning vurderes:

7862d1104787916-peugeot-306-7-5in-widescreen-install-lcd.jpg

Denne maskina skal styre bilstereo (forsterker, sub og 4 høyttalere), være filmavspiller og naturlig nok funke som GPS.

Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne her sjøl, og er STORFORNØYD! :D

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736

Åssen bil er det du har da, stianiquniez

conflict: Neida, jeg påstår ikke at de er gratis :) Men du får en mye mer komplett og solid løsning...som fungerer hele tida. Erfaringsmessig...99% av alle carputersystem som blir montert i bil...blir ALDRI 100% ferdigstilt :D

Her er den rimeligste på markedet pr idag:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den?

Jeg lurer på det samme. Er uinteressert i å betale for svindyre Pioneer/Kenwood CD-spillere med touch, når jeg KUN kommer til å bruke den til MP3. Ser du får GPS med 7-tommer skjerm til 3500,-

Det er altså langt billigere med disse GPS-enhetene - men spørsmålet er bare hvor gode musikkspillerene det er i disse GPS-ene? Dette er aldri noe som blir skrevet om i tester :(

For min del er lydkvalitet ikke spesielt viktig siden anlegget uansett har begrensninger. Det viktigste er at det er brukervennlig.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...