konduktans Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal ha bil-pc i min Peugeot 306, og lurer litt på hvilken løsning jeg skal velge. Jeg har planlagt å ha innebygget display i dashbordet, men får se hvor godt jeg får til alt. En slik løsning vurderes: Denne maskina skal styre bilstereo (forsterker, sub og 4 høyttalere), være filmavspiller og naturlig nok funke som GPS. Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den? Lenke til kommentar
alpher Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er mye enklere å kjøpe en fix ferdig 2-DIN spiller som gjør alt dette da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Sinnsykt dyrt da! Tror jeg holder meg til biltema-spilleren min inntil videre (^^) Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er mye enklere å kjøpe en fix ferdig 2-DIN spiller som gjør alt dette da Forklar, er innteresert i noe lignende til min.. Lenke til kommentar
alpher Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har denne her sjøl, og er STORFORNØYD! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736 Åssen bil er det du har da, stianiquniez conflict: Neida, jeg påstår ikke at de er gratis Men du får en mye mer komplett og solid løsning...som fungerer hele tida. Erfaringsmessig...99% av alle carputersystem som blir montert i bil...blir ALDRI 100% ferdigstilt Her er den rimeligste på markedet pr idag: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Finnes det noen GPS-er med innebygget phonoutgang, som får plass i bilen, og i tillegg har touchscreen og stor nok plass/mulighet for utvidelse av minnet, slik at jeg kan ha noen filmer og noen hundre sanger på den? Jeg lurer på det samme. Er uinteressert i å betale for svindyre Pioneer/Kenwood CD-spillere med touch, når jeg KUN kommer til å bruke den til MP3. Ser du får GPS med 7-tommer skjerm til 3500,- Det er altså langt billigere med disse GPS-enhetene - men spørsmålet er bare hvor gode musikkspillerene det er i disse GPS-ene? Dette er aldri noe som blir skrevet om i tester For min del er lydkvalitet ikke spesielt viktig siden anlegget uansett har begrensninger. Det viktigste er at det er brukervennlig. Endret 14. november 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå