Skinney Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 KDE har nå kommet i versjon 4.1.2, som blant annet byr på opptil 32 ganger raskere sletting av filer. Les mer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bruker de fortsatt KHTML? Trodde de hadde gaatt over til forken WebKit i KDE4 jeg. Lenke til kommentar
Alaka Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Føler det er litt misledende å ha Amarok kjørende på det screenshottet, da det ennå ikke er kommet i 2.0-utgaven.. Venter spent på den Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hadde jo vært greit om dere brukte et screenshot av 4.1 og ikke 4.0. 4.1 ser *betraktelig* mye bedre ut enn 4.0 http://www.notmart.org/images/plasmakde41.png Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Amarok 2.0 er ivertfall noe jeg ser veldig frem til. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gleder meg til å teste denne i openSUSE når jeg kommer hjem:) Men ang Amarok. Er det noen som vet når den ferdige 2.0 versjonen lanseres? Har såvitt testet den og må si jeg likte det jeg så. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Endelig får jeg slettet filene mine 32 ganger raskere! Kan ikke akkurat si at jeg har savnet raskere sletting. Vil ha enklere oppsett av gfx og lyd Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 KDE for Windows! En ting verd å merke seg for de som også benytter Windows, og skulle ønske de hadde tilgang til endel KDE applikasjoner på Windows: KDE4 kommer for Windows, og er allerede tilgjengelig i tidlige utgaver. http://winkde.org/pub/kde/ports/win32/installer/ her finner du installasjonsprogram som styrer prosessen med å laste ned og installere pakker på Windows. Etter endt installasjon vil du kunne ha Konqueror, Dolphin, Kopete, Kate og andre applikasjoner tilgjengelig. Foreløpig er ikke alle applikasjonene 100% operative, men ting ser lovende ut. Personlig mener jeg det for tidlig å be rene Windows-brukere se på KDE for Windows. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 sletter filer optill 32x raskere og ligner 7ganger mere på vista ^^ KDE er decent greier tho. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bruker de fortsatt KHTML? Trodde de hadde gaatt over til forken WebKit i KDE4 jeg. KHTML er kilden til webkit. Safari og Nokia sin mobil-webbrowser er begge basert på KHTML. Bugfixer fra de nevnte er backported til KHTML, på like linje med at webkit har hentet koden og fixene fra Safari. En overgang fra KHTML til webkit vil nok derfor utarte seg som svært lite spennende for brukeren. Javascript-motoren er ikke del av webkit eller khtml, og det er den som gjør at disse html parserne og rendrerne kan skilles fra hverandre. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bruker de fortsatt KHTML? Trodde de hadde gaatt over til forken WebKit i KDE4 jeg. KHTML er kilden til webkit. Altsaa, akkurat saa jeg jo selv, det ligger jo i ordet "fork". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå