Cuneax Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen av Storbritannias største popstjerner har nå forenet seg for å bedre artisters rettigheter. Les mer Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Fint bilde, men det ser ut som linken til diskusjonen har forsvunnet. Endret 6. oktober 2008 av Irrelevant Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sånn er det med de fleste. Vil grafse til seg litt ekstra penger. Tror ikke de går konkurs om de ikke skulle få til revolusjon. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 På tide at også artistene deltar i denne debatten. Jeg skulle ønske artistene dannet sin egen Hifi-Klubben i musikkbutikk på nettet-versjon så vi kunne handle musikk direkte fra artistene uten unødvendige, fordyrende og forkludrende mellomledd. Idag unngår jeg dette ved å laste ned musikken, og heller gå på konserter og festivaler, men det er uansett ikke noen god løsning. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 artistene evner jo ikke til å markedsføre verken seg selv eller å publisere musikken selv. det du ønsker er en utopi. på lik linje med kommunisme og anarki er de fine i prinsippene, men håpløse i praksis. synes det er forkastelig, dog svært menneskelig at folk skal forsvare sin piratkopiering ved å skylde på musikkbransjen. jeg piratkopierer selv, men det er ikke noe jeg er stolt av og flagger politisk, for jeg vet det er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg