ImNotHere Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Former og linjer fra en nyslått åker på Rødde utenfor Trondheim. Kommentarer? (Ja, jeg vet det ikke er så ulikt en viss Windows-bakgrunn Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må kjefte litt på deg for kjedelig motiv. Men rent bortsett fra det så er det vel helt OK. Et veldig harmonisk bilde man blir avslappet av å se på; men jeg blir litt forstyrra og stressa av det greiene vi ser på toppen der. Det bryter med linjene i bildet, og det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fint bilde, men det kunne godt vært litt mer himmel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var da stil over det bildet der..."kjedelig" motiv...ja, vel..men jeg synes du har fått noe spesielt ut av det. Linjene, fargene, og et harmonisk forhold mellom åker og horisont. Synes du har hatt øynene åpne for noe der... RandiA Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Enig med både Randi og Mimir her. Fine harmoniske farger og overganger, men samtidig så trekker de mørke trærne på toppen til seg for mye oppmerksomhet. Der blir harmonien brutt på en måte. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takker for tilbakemeldingene! Jeg liker formene og linjene i bildet. Er i grunn enig i at det ikke er et spenstig og spennende motiv, men jeg synes det har noe flott abstrakt over seg. Synes ikke det trenger mer himmel, snarere tvert imot. Er usikker på om trærne i bakgrunnen bør bort eller ikke. Ja, de bryter harmonien, men det kan være et gode. Generelt synes jeg perfekt er kjedelig. Får se hva jeg føler etter å ha fått bildet mer på avstand. Ingen som synes kontrastene er litt for harde og grønnfargen litt vel grell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå