AllFather Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 skjer avogtil i windows,og jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor,hehehe kopiere ting fra feks. notebook,urler fra ie osv, funker rett og slett ikke Samme med screenshots,slutter å fungere (printscreen),hehe. Noen andre som har hatt denne meget bisarre "bugen"? mvh thomas |edit| Glemte å si at jeg kan midertidlig fixe dette med en "fast reboot", dvs holde nede skift,men jeg trykker "start maskinen på nytt Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du har da tydeligvis Win98, har du oppdatert versjonen din med de nyeste patchene ? Har hatt det samme problemet i win200 etter at maskinen har stått med mye load i flere dager, men det har forsvunnet etter en restart. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Win 200.... Light verson av 2000 ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Du har da tydeligvis Win98, har du oppdatert versjonen din med de nyeste patchene ? Har hatt det samme problemet i win200 etter at maskinen har stått med mye load i flere dager, men det har forsvunnet etter en restart. Nei unge mann,det har jeg ikke. 2k pro Problemet fikses ofte ved at jeg fast rebooter (dvs for dere barnehage ungen : holde nede skift når man velger "start maskinen på nytt". Har xp pro LOVLIG menne,xp er noe møkk Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skjer med meg i xp en gang i blandt og, jeg får tatt cut. men når jeg prøver paste skjer det ikke no. men ikke merka no etter jeg slutta med trådløs skit Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 har ingenting trådløst, å nå skaper den seg igjen, drit irriterende "fast reboot" funker heller ikke, å reboote vært 30minutt gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skjer hos meg og noen ganger..virkelig merkelig. Nekter meg å kopiere..ingen løsning da Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har sett det samme på XP hos en bekjent. Ble nødt til å restarte maksinen. Det hjalp heller ikke med reinstallasjon av XP. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Problemet fikses ofte ved at jeg fast rebooter (dvs for dere barnehage ungen : holde nede skift når man velger "start maskinen på nytt". Har xp pro LOVLIG menne,xp er noe møkk Win2k (NT5) støtter ikke "shift" trixet, men Win9X+WinME gjør dette. Hvordan får du det til hvis det virker da? Funker ikke på mine maskiner, har nt4+nt5+nt5.1 (NT, 2000, Xp) Perhaps a reinstall would do the trick... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har og til overs å se det fungere på annet enn win9x/ME. Og dropp den hyggelige biten "unge mann" Allfather, du hvet igrunn intet om min alder. Med mindre du er 70+ så kan du titulere meg med det, jeg kom med et konstruktivt forslag, ikke drit. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hadde samme problem en gang, da var det bare å starte Quake III og når jeg tar quit der fungerer alt bra igjen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har og til overs å se det fungere på annet enn win9x/ME. Og dropp den hyggelige biten "unge mann" Allfather, du hvet igrunn intet om min alder. Med mindre du er 70+ så kan du titulere meg med det, jeg kom med et konstruktivt forslag, ikke drit. Ser ikke store forkjellen på at jeg titulerer deg med : "unge mann", og at du kommer med en kommentar som dette : "Du har da tydeligvis Win98", (og det er "vet") :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå