Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å tolke kvinnelige signaler


Gjest Guest_roger_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_roger_*

God morgen.

Kan ikke akkurat kalle det noe problem, men jeg sliter litt med å lese om en jente er interessert i meg eller ikke.

 

Vi går på samme skole og trinn. Og vi har vell gått på skole sammen i et år nå, og kan ikke huske å ha snakket spesielt mye med hun før nå iår, da vi kom i samme klasse i et fag. Da har jeg små snakket litt osv med hun.

Så la jeg henne til på facebook, og ikke lenge etter legger hun meg til på msn. Og snakket til meg hver gang jeg er pålogget, tingen da var at hun tok kontakt hver gang så og si. Vekslet vi så mobil-nummer, sendte så det haglet med meldinger en periode. Hvis jeg sendte meldinger uten noen spørrende setninger, så kom hun alltid med noe nye spørsmål. Kan si vi har en ganske god tone på msn, og forsovet når vi snakker sammen live.

Men nå plutselig de siste dagene har hun ikke tatt kontakt med meg på msn, eller svart på en melding :p (ikke at det er noe big deal) Det jeg mener med det er at hun plutselig ikke har tatt så mye kontakt, i forhold til for noen dager siden.

Jeg må si jeg er blitt interessert i henne, da hun har vist meg såpass mye interesse.

 

Spørsmålet er hva kan jeg foreta meg, og er hun interessert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på ingen måte en casanova (som Bear tidligere har konstatert), men virker da absolutt som om hu er interessert, ettersom hun er så kontaktsøkende. spør henne om hun har lyst til å finne på noe. er vanskelig å tolke signaler gjennom tekst. du snakker jo helt sikkert med henne "live" som du kaller det, men det er kansje mest i mer sosiale miljøer? (skole fester osv) om du finner på noe med henne alene, blir nok sgnalene tydligere skal du se.

 

tror jeg da... kan aldri være sikker i sånne saker :)

 

lykke til

-Casanova

Lenke til kommentar

Mulig hun er interssert, ja, MEN ikke ha alt for høye forventninger til det. Jeg vil anbefale å snakke mer med henne på skolen når dere treffes på ordentlig. MSN kan veldig fort tolkes feil etter mine egne erfaringer. Du kan jo spørre om dere skal møtes en dag i fritiden, men vær forsiktig med å mase på det. Hvis hun tar iniativ til et møte selv, kan du jo sakte men sikkert gå litt lenger. Det er selvfølgelig ditt valg, men etter mine erfaringer vil jeg ikke anbefale å legge ut om at du er interessert i henne før du vet sånn nogenlunde at det er gjensidig. Bruk gooood tid og ta ting litt etter litt. :)

Lenke til kommentar
Med det resonnementet vil da altså 97% av verdens kvinner være tragiske tåper?

 

Hey, skal ikke komme med noen innvendinger jeg :)

Tja.. Erfaringsmessig vil jeg si at 100% av verdens kvinner er tragiske tåper. Dog skal det nevnes at jeg ikke har hatt, eller prøvd å ha, en relasjon til 100% av verdens kvinner. Så det kan jo hende det ligger noen trygge kvinner skult en plass i verden. Men ja, denne form for testing er så patetisk at jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...