Colb Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg er nettop fylt 19, og jeg starter å bli grå. jeg har tykt hår, ikke noen antydning til at en måne vil komme med det første, men fortsatt starter jeg å bli grå i manken. er det noe som feiler meg, er dette ett tegn på noe, eller er det bare slikt som skjer? Jeg syntes egentlgi det bare er litt tøft, føler meg ikke akkurat gammel når jeg er 19 år gammel. værre hvis det skjer når du er 40 antar jeg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har en bror som har samme problemet, det startet for han også når han var 19. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Dette med hår er som så mye annet arvelig betinget så hvordan har det vært med forfedrene dine ? At det grånes betyr at du mister fargepigmentene i håret, men har ikke lest noe sted at dette er no sykdomsrelatert. Har t.o.m. lest at grått hår er mer robust. Legger ved en link: http://www.ung.no/oss/helse/7169.html Det med hormonell påvirkning tror jeg mye har med kvinner og graviditet å gjøre, men hvis ingen i familien har hatt dette ville jeg kanskje vurdert en prat med lege. Endret 6. oktober 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 kunne ønske eg hadde grått hår, jenter med pappa problemer liker det http://kidshealth.org/kid/grownup/getting_.../gray_hair.html People can get gray hair at any age. Some people go gray at a young age - as early as when they are in high school or college - whereas others may be in their 30s or 40s before they see that first gray hair. How early we get gray hair is determined by our genes. This means that most of us will start having gray hairs around the same age that our parents or grandparents first did. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Velkommen i sølvrevenes rekker Bare vent til du får unger. DA blir du grå for alvor. Ser ikke problemet. Er du jente/femi gutt farger du det, er du mann lar du det være, og er stolt av det akkurat som svettelukta di Lenke til kommentar
Colb Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 ser det ikke som ett problem jeg heller . Faren min ble også tidlig grå så ligger nok der. han hadde måne da han var 30. på den andre siden av familien har bestefaren min på 81 en flott sølvgrå manke. håpet mitt nå er vel at jeg har arva hårfestet til bestefaren min på morsiden. og kansje håret til faren min. gjør meg ikkeno å være grå, men å miste håret er litt kjipere Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 gjør meg ikkeno å være grå, men å miste håret er litt kjipere Hvis jeg hadde mistet håret i ung alder hadde jeg laget meg en fet hentesveis. Ingenting som slår hentesveis Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Med grått hår kan du kjøre denne stilen: Lenke til kommentar
Colb Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 smud! skal farge toppen maks.. nei ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bnulue Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kanskje best å ta seg en legesjekk for sikkerhets skyld. Kan for eksempel være vitaminmangel eller hypotyreose, en enkel blodprøve kan avgjøre det. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dersom du e ved bra helse så e det ikkje nåke gale i det. Har ein kompis som begynte å bli grå når han var 15, han e dritfin no Lenke til kommentar
Colb Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 hehe. er i god helse ellers ja . mulig ett par hormonforstyrrelser, men pffft. hva gjør vel det.. takk for velkomsten inn i sølvrevens rekker ja Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Er ikke værre enn å farge håret Koster 150 spenn for en pakke. Endret 13. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Har enda ikke sagt at det er en stor bekymring syntes det er litt fett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg sitter å venter på at jeg skal få grått hår jeg. er 23 og ikke fått enda, men både pappa og mamma ble tidlig grå, men jeg kommer ikke til å miste håret med det første så det er jo bra Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har enda ikke sagt at det er en stor bekymring syntes det er litt fett. Må nesten si meg litt misunnelig ja. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hadde nok vært motsatt om jeg var 40. kansje ikke ikke hadde syntes det er så fett å bli grå da.. lurer på om jeg har en sølvmanke før jeg runder 20 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå