Sutekh Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har møtt kvinner som jeg tror klarer å svinge mye tyngre sverd enn deg, ThorEH. Husk at jeg har møtt deg in the flesh . Men de er langtfra like søte som denne alven. Butch er vel mer beskrivende for dem. Da har du ikke møtt de rette sverdsvingende jentene. Det er helt uproblematisk for en normalt bygget person uansett kjønn å håndtere et typisk europeisk en- eller halvannenhåndsvåpen, siden de faktisk ikke veier mer enn 1-1,5 kg og er bra balansert. Derimot så vil jeg si at sverdet i bildet her ser håpløst harry ut. Sats heller på bra replika av historiske funn enn "fantasy"-våpen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ikke noe fantasy sverd fra noen film eller noe sånt. Ifølge mønstrene osv så er det noe jøde-greier. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er ikke noe fantasy sverd fra noen film eller noe sånt. Ifølge mønstrene osv så er det noe jøde-greier.Det er fremdeles et "fantasy"-sverd. IE overpynta bling-bling som kun er laget for å henge på veggen. Med våpen som faktisk skal brukes så er minimalisme alt. Ingen unødig utsmykning, bare blankt, dødelig stål. Og da ser det straks mye bedre ut også. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Har desverre ikke uendelig mange sverd. Alternativet var en liten japansk katana. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Syns det er noe med lys og skygge som gjør at en ser at det er et klipp og lim bilde, samt det de sier med håret. Åssen bakgrunn er det du bruker når du tar bilde av modellen i et slik bilde?? vil tro at en mørk\himmel blå bakgrunn vil være det beste alternativet. er det de bruker i film, der de filmer en person som gjør masse bevegelser på en blå vegg, og klipper han inn i filmen etter på.. Bare en tanke Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Syns det er noe med lys og skygge som gjør at en ser at det er et klipp og lim bilde, samt det de sier med håret. For øvrig riktig det du sier, men jeg syns dette er langt bedre enn det forrige. Så hvis cruel kommer til å fortsette med slik manipulering ser jeg fram til å følge med utviklingen Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Alternativet var en liten japansk katana. Bare for å være nerd - det finnes ikke noe som heter en liten katana, enten så er det en katana, eller så er det ikke det - da kan det jo f.eks være en wakisashi eller den lille kniven tanto Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Da er jeg klar med en ny versjon; Fjernet texture på BG, added støy på dama, og en svak gradient for litt andre toner på toppen, litt annen skyggelegging, litt forandring på saturation i himmelen, litt forbedring av utmaskeringen og litt annen vignett og mindre kontraster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå