Gå til innhold

BK: warrior of a world that doesnt exsist


Anbefalte innlegg

Jeg har møtt kvinner som jeg tror klarer å svinge mye tyngre sverd enn deg, ThorEH. Husk at jeg har møtt deg in the flesh ;) .

 

Men de er langtfra like søte som denne alven. Butch er vel mer beskrivende for dem.

Da har du ikke møtt de rette sverdsvingende jentene.

 

Det er helt uproblematisk for en normalt bygget person uansett kjønn å håndtere et typisk europeisk en- eller halvannenhåndsvåpen, siden de faktisk ikke veier mer enn 1-1,5 kg og er bra balansert.

 

Derimot så vil jeg si at sverdet i bildet her ser håpløst harry ut. Sats heller på bra replika av historiske funn enn "fantasy"-våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe fantasy sverd fra noen film eller noe sånt. Ifølge mønstrene osv så er det noe jøde-greier.
Det er fremdeles et "fantasy"-sverd. IE overpynta bling-bling som kun er laget for å henge på veggen.

 

Med våpen som faktisk skal brukes så er minimalisme alt. Ingen unødig utsmykning, bare blankt, dødelig stål. Og da ser det straks mye bedre ut også.

Lenke til kommentar

Syns det er noe med lys og skygge som gjør at en ser at det er et

klipp og lim bilde, samt det de sier med håret.

 

Åssen bakgrunn er det du bruker når du tar bilde av modellen i et slik bilde??

vil tro at en mørk\himmel blå bakgrunn vil være det beste alternativet.

er det de bruker i film, der de filmer en person som gjør masse bevegelser på en blå vegg, og klipper han inn i filmen etter på..

Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Syns det er noe med lys og skygge som gjør at en ser at det er et

klipp og lim bilde, samt det de sier med håret.

 

For øvrig riktig det du sier, men jeg syns dette er langt bedre enn det forrige.

Så hvis cruel kommer til å fortsette med slik manipulering ser jeg fram til å følge med utviklingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...