Gå til innhold

BK: warrior of a world that doesnt exsist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte det andre bedre, men kan se ut som det er noe litt galt med lyset? Hvis lys-kilden er bak henne, ville det da vært det lysskjæret i håret hennes?

 

Liker ideen, men tror kanskje den hadde gjort seg med en annen bakgrunn, for eksempel en lang slette eller åker så man ser hvor hun står. Nå kan man kanskje mistenke henne for å sveve?

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar

"Likte det andre bedre, men kan se ut som det er noe litt galt med lyset? Hvis lys-kilden er bak henne, ville det da vært det lysskjæret i håret hennes?"

 

Ja?

 

Hårlyset er såklart plassert bak henne i studio også. Og på bildet er den jo heller ikke rett bak henne, men bakfra på siden.

 

Ifht plasseringen, så har jeg tatt bilder på den plassen, og det er slik det ville ha blitt om hun fysisk hadde stått der også ca.

Lenke til kommentar

Ingenting å sette fingeren på sånn rent spesifikt, kan jo alltid nitpicke her og der. Men selve bildet som en "smaksak" så blir det jo ganske så harry, med pen retursjert dame i nerde/startrek kostyme:p

Kvalitetsmessig bra, men smaken er som baken

 

Og ser litt naturlig ut i forhold til lys kontra bakgrunn. Blir litt bonanzaaktig når du klart ser at bakgrunnen er en tapet

Lenke til kommentar

Jeg har møtt kvinner som jeg tror klarer å svinge mye tyngre sverd enn deg, ThorEH. Husk at jeg har møtt deg in the flesh ;) .

 

Men de er langtfra like søte som denne alven. Butch er vel mer beskrivende for dem. Det er på grunn av at denne piken er så himla søt at jeg kan nyte denne harry-leken som Tolkien-inspirert kunst er.

 

Og nå får jeg sikkert flere kritiske kommentarer på min kritikk av Ringenes Herre. La meg utdype hvorfor jeg synes det er veldig "bondsk" og harry. For 20 år eller lenger siden fant du Tolkien i hendene til sortkledde filologer på universitetet. På nittitallet var det usannsynlig at den med boken under armen røykte mindre enn et hekto hasj i uken. Etter filmene er det blitt favoritten til junkier i Nygårdsparken/på plata, og elever på videregående skole i Indre Gokk. Going down the drain faster than a turbocharged turd, I say.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg har møtt kvinner som jeg tror klarer å svinge mye tyngre sverd enn deg, ThorEH. Husk at jeg har møtt deg in the flesh ;) .

Er det sånne damer som bærer 10-12 liter-øl uten problemer, og man betaler det de ber om uten å mukke?

 

Tom

 

edit: fjernet irrelevant siering

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Synes ikke dette ble noe særlig. Så veldig unaturlig ut, og bildet mangler dybde. Vet hvor vanskelig det er å klippe, og bildet lider av et problem med dette.

 

Må nok si meg enig, og hun er i overkant smudget, selv til alv å være.

Solen gjør at man burde sett omrisse av lyset bak henne, men lyset treffer henne mer fra siden, så sollyset blir ikke med på bildet, om du skjønner.

 

Klippingen er ikke helt bra, spesielt ved håret... Tror det ville vært bedre, og enklere, og tatt henne med seg til en frodig bekk eller vann og fått et annet miljø rundt henne. Da vil du slippe å slite med klipp/lim også...

Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg ikke vil slite med klipp å lim, det er det at jeg faktisk vil drive med det. da det definitivt er ett must å kunne for å gjøre det godt innen visse deler av reklame / fashion / produkt etc.

 

Er det noen andre plasser enn håret du ser problemer med utmaskinga?

 

@pm nå er ikke jeg så random at jeg begynte å like Tolkien etter filmene =) hadde lest bøkene i god tid før filmene, og leser generelt alt jeg kommer over a fantasy / historiske romaner, fra tolkien til o'brian, patchett, cornwell etc =D

 

Tror nok litt av "problemet" for mang er at jeg har en egen tekstur over bakgrunnen, som ikke er over jenta. Det er gjort med vilje, men ikke alle som like det, er ikke ment ultrarealistisk, men heller litt movieposter stil.

Lenke til kommentar
@pm nå er ikke jeg så random at jeg begynte å like Tolkien etter filmene =) hadde lest bøkene i god tid før filmene, og leser generelt alt jeg kommer over a fantasy / historiske romaner, fra tolkien til o'brian, patchett, cornwell etc =D

Fascinasjonen begynte mens det var de kompulsive hasjrøykernes bibel, altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...