LarZen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Som emne sier, er dette et valg en har på PS3? Jeg kan gjøre det på X360 men finner ikke noe slikt valg på PS3. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Som emne sier, er dette et valg en har på PS3? Jeg kan gjøre det på X360 men finner ikke noe slikt valg på PS3. På oppdateringer til playstation kan man velge om en vil skru av etter nedlasting, men jeg har ikke sett dette noen andre steder. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan gjøre det etter oppdateringer av fw, men ikke ved nedlasting av demoer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er faktisk ein greie eg savner ved PS3, kan vere greit og ha til tider ihvertfall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt klart noe dem burde legge til ved en oppdatering i fremtiden. Synes det var veldig kjekt på X360 når jeg satt 3-4 demoer til nedlastning over natten. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan jo gå inn på folding mens du laster ned, der kan du slå på auto-turnoff,og stille på hvor lang tid det skal ta før den slår seg av. Så hvis du vet sånn nogenlunde hvor lang tid det tar, funker dette bra og du støtter samtidig en god sak Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Du kan jo gå inn på folding mens du laster ned, der kan du slå på auto-turnoff,og stille på hvor lang tid det skal ta før den slår seg av. Så hvis du vet sånn nogenlunde hvor lang tid det tar, funker dette bra og du støtter samtidig en god sak Playstation 3 suger like mye strøm som fem kjøleskap. Kilde Så var det jo detta da... Endret 6. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan jo gå inn på folding mens du laster ned, der kan du slå på auto-turnoff,og stille på hvor lang tid det skal ta før den slår seg av. Så hvis du vet sånn nogenlunde hvor lang tid det tar, funker dette bra og du støtter samtidig en god sak Playstation 3 suger like mye strøm som fem kjøleskap. Kilde Så var det jo detta da... Shit, det er stygt!!! Det forklarer strømregningene ja... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå er jo ikke 3,50kr om dagen mye heller da. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå når det nærmer seg vinteren er det ett fett om denne strømen går fra ps3 eller fra en elektrisk ovn. Vil tro det meste av strømforbruket i ps3 går over til varme. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det vil jeg også tro ja, pleier å varme beina ved å sette de ved siden av vifta jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå