HurruScurry Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei er en gutt på 15.. Og er forelsket i søstra i til en av mine bestevenner. Han Liker ikkje at jeg har me ho i det heletatt. Og det er vanskelig å starte samtaler me henne. Kan dere hjelpe meg med korleis ei kan få dette til å funke. Gutt 15 Lenke til kommentar
vikingsindre Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ta med deg fiskestanga til nærmeste butikk og få noen til og kjøpe alkohol til deg. Gi han som kjøper til deg noen kroner for bryet. Skul drikken så godt du kan under jakken til du får kamufler den i skogen. Få tak i et tomt hus. Ring til vennen din og si "Halla, skjer a? Kan jeg få snakke med søsteren din?" Inviter hun over for så og hente drikken fra det supre gjemmestedet dit. By henne på et glass, og vips dere konverserer. Lykke til! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ta med deg fiskestanga til nærmeste butikk og få noen til og kjøpe alkohol til deg.Gi han som kjøper til deg noen kroner for bryet. Skul drikken så godt du kan under jakken til du får kamufler den i skogen. Få tak i et tomt hus. Ring til vennen din og si "Halla, skjer a? Kan jeg få snakke med søsteren din?" Inviter hun over for så og hente drikken fra det supre gjemmestedet dit. By henne på et glass, og vips dere konverserer. Lykke til! Så mye stress og tull for å få kontakt?? Tror det må finnes noen alternativer som er bedre enn det. Hvorfor må man ut i skogen med drikke??? Forsøk heller å få kontakt med søstra når bror er optatt med noe. Be han gjøre en tjeneste for deg så du kan få litt tid med henne. Kjøpe noe for deg i butikken f.eks?. Inviter henne på mc`ern ellernoe. Mye greiere Da har man i tillegg IKKE alkohol innabords og da risikerer man faktisk av å huske det som skjer, men krever mer baller igjen. Men det går så bra så. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selvfølgelig liker han ikke det. Det er søsteren hans og det er hans oppgave i livet å beskytte henne mot sånne grisete gutter som deg. Tviler på at du vil ofre vennskapet for å få ho? Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) spør hvorfor han har noe imot det?? det er jo noe man blir vandt til... kameraten min er sammen med søstra mi, og jeg ser ikke noe problem med det i det hele tatt. syns det heller er koslig jeg. har jeg alltid noen å prate med på kveldingene Endret 6. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå