k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 12. oktober var også bra. I motsetning til k.n.b (for en gangs skyld) synes jeg at personen passer fint inn i motivet og gir øynene noe ekstra å hvile på. Heldig med himmelen var du også. Beklager hvis jeg ødelegger alt for deg nå arnold_layne, men jeg tror dessverre ikke vi er helt uenige. Jeg synes at personen og hunden passer inn i bildet som sådan, men det er bare et eller annet som skurrer litt for meg. Tror det er noe med timingen på beinsettet som får personen til å se ut som vedkommende svever eller noe sånt. Når det gjelder 16. oktober er vi imidlertid helt på spor igjen (beklager kunne ikke dy meg). Lenke til kommentar
marekz Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Takker for tilbakemeldinger. Heldig med himmelen var du også. Jepp, men måtte blende ned en del for å i det hele tatt få noe himmel.. Når det gjelder 16. oktober er vi imidlertid helt på spor igjen (beklager kunne ikke dy meg). hehe... Endret 21. oktober 2008 av marekz Lenke til kommentar
marekz Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Falt litt av lasset mot slutten, kan ikke akkurat være fornøyd med årets Oktoberfest. Gikk mye bedre i fjor.. Må bare poste en siste samlepost, med bilder fra en del datoer. Klarer utrolig nok målet mitt på 15 bilder (etter en liten sluttspurt...), selv om jeg langt i fra er fornøyd kvalitetsmessig. Har rett og slett brukt alt for liten tid på denne utfordringen i år. 7. oktober [Større versjon] 1/160 at f/6.3, ISO 1600 24. oktober [Større versjon] 1/60 at f/5, ISO 200, blits 25. oktober [Større versjon] 8s at f/5.6, ISO 100 26. oktober [Større versjon] 1/80 at f/4.5, ISO 400 27. oktober [Større versjon] 10s at f/16, ISO 250 28. oktober [Større versjon] 1/125 at f/5.6, ISO 200 31. oktober [Større versjon] 1/60 at f/11, ISO 250, blits Takker ellers for alle tilbakemeldinger, og beklager at jeg ikke har vært så flink til å kommentere alle tråder.. Endret 2. november 2008 av marekz Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for i år. Selv om du ikke syens det gikk så bra som det ønsket, så klarte du da målet ditt. I den siste bolken, så synes jeg 27. og 28. utmerket seg. Velkommen tilbake til neste fest. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå