mtnine FURY Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har jo ikke hatt xbox på en stund, og når det er 180+- tilgjengelige arcade spill, så er det jo litt slitsomt å laste ned alle og prøve de. Så lurte på om dere hadde noen tips. Har tenkt på Braid, Retro wars2, worms, men der stopper det Lenke til kommentar
neoman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 vil selv anbefale følgende spill. castlevania. dukenukem. megaman 9. soul calibur. og turtles er i alle fall de jeg har hatt mest glede av. dette kommer fra en som har kjøpt 40+ arcade spill:P men kommer veldig ann på hva du liker. dette er min personlige mening:P Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 nei alt mulig egentlig, puzzles, fps, remakes av gamle klassikere Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Castle Crashers, Braid, MegaMan 9 er de jeg ville gått for. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Få med deg tre kompiser og kjøp castle crashers! MYE morro for ikke alt for mange pengene.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 pac man er kult da! (den følger med på arcade plate som er inkludert med xbox360 arcade versjonen) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Duke Nukem 3D DOOM Sonic the Hedgehog (1 og 2) Mega Man 9 (har jeg lyst til å teste) Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Castlecrashers Braid Duke Nukem 3d Megaman 9 zuma hexic hd BC: Rearmed Cobra (2 tror jeg) Track & Field Doom Cloning Clyde Golden Axe var også morro men litt kort. Er det noen som vet når The Dishwasher kommer ut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prince of Persia er veldig gøy. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bomberman Online (mimrer fra gulltiden hos Jippii.no ). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Castle Crashers, Braid, N+ og Mega Man 9 Endret 6. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er faktisk ingen som har nevnt Marble Blast Ultra? Så dårlige dere er ... Kongespill! Last det ned! Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Castle Crashers er herlig Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Luxor 2 er overraskende moro. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Castle Crashers (god og morsom gammeldags brawler) Braid (originalt og bra) Bionic Commando: Rearmed (herlig remake) Geometry Wars 2 (beste twin-stick skytespill) Pinball FX (hvis du liker flipperspill) Puzzle Quest (rollespill + bejweled) Pac-Man C.E. (morsom vri på originalen) Catan (bra versjon av brettspillet Settlers of Catan) GripShift (IMHO mest undervurderte spillet på XBLA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå