Pricks Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eddie81, når påstanden din om at det bare finnes noen få spill av en viss type for Wii blir tilbakevist så nytter det ikke å endre forklaring og begynne å bable om at "jammen JEG liker ikke disse". Påstanden din var en annen. Istedenfor å begynne å finne opp unnskyldninger for å avfeie fakta som ikke passer burde du være ærlig nok til å innrømme at du tok feil. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eddie81, når påstanden din om at det bare finnes noen få spill av en viss type for Wii blir tilbakevist så nytter det ikke å endre forklaring og begynne å bable om at "jammen JEG liker ikke disse". Påstanden din var en annen. Istedenfor å begynne å finne opp unnskyldninger for å avfeie fakta som ikke passer burde du være ærlig nok til å innrømme at du tok feil. det sier jeg å. bare virket som om han ikke kunne overbevises, så gadd ikke bruke energi på det. OT: tror kanskje "wii HD" kommer til å bli ca like kraftig som ps3 eventult xbox 360 når den kommer. men da vil den igjen være svakere neste generasjons playstaion og xbox. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Som sagt, Nintendo kjører sitt eget løp. Et løp jeg gjerne ville kjørt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 OT: tror kanskje "wii HD" kommer til å bli ca like kraftig som ps3 eventult xbox 360 når den kommer. men da vil den igjen være svakere neste generasjons playstaion og xbox. Den kommer til å bli stabil. Og dreper ikke seg selv som f.eks X-box. Grafik forskjellen mellom Wii og PS3/360'n er ikke noe stor egentlig. Gape blir bare mindre og mindre. Men tror den kommer til å ha fint med minne da Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) OT: tror kanskje "wii HD" kommer til å bli ca like kraftig som ps3 eventult xbox 360 når den kommer. men da vil den igjen være svakere neste generasjons playstaion og xbox. Den kommer til å bli stabil. Og dreper ikke seg selv som f.eks X-box. Grafik forskjellen mellom Wii og PS3/360'n er ikke noe stor egentlig. Gape blir bare mindre og mindre. Men tror den kommer til å ha fint med minne da det er fullt mulig den blir stabil. det vet jeg ikke noe om, men grafikkforskjellen er stor mellom wii og ps3/xbox 360. det er udiskutabelt. edit: leif Endret 12. oktober 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Greier nye nintendo konsollen 720P oppløsning er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Interessant, men tar dette med ei stor klype salt foreløbig. Hadde vore greit om Wii utnytta TVen min litt beitre, det er stort sett alt eg ber om. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Neste konsoll fra Nintendo vil støtte HD. Det har de selv sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå