Gå til innhold

World favourite Wii going HD

preppy

Anbefalte innlegg

Eddie81, når påstanden din om at det bare finnes noen få spill av en viss type for Wii blir tilbakevist så nytter det ikke å endre forklaring og begynne å bable om at "jammen JEG liker ikke disse". Påstanden din var en annen. Istedenfor å begynne å finne opp unnskyldninger for å avfeie fakta som ikke passer burde du være ærlig nok til å innrømme at du tok feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eddie81, når påstanden din om at det bare finnes noen få spill av en viss type for Wii blir tilbakevist så nytter det ikke å endre forklaring og begynne å bable om at "jammen JEG liker ikke disse". Påstanden din var en annen. Istedenfor å begynne å finne opp unnskyldninger for å avfeie fakta som ikke passer burde du være ærlig nok til å innrømme at du tok feil.

det sier jeg å. bare virket som om han ikke kunne overbevises, så gadd ikke bruke energi på det.

OT: tror kanskje "wii HD" kommer til å bli ca like kraftig som ps3 eventult xbox 360 når den kommer. men da vil den igjen være svakere neste generasjons playstaion og xbox.

Lenke til kommentar
OT: tror kanskje "wii HD" kommer til å bli ca like kraftig som ps3 eventult xbox 360 når den kommer. men da vil den igjen være svakere neste generasjons playstaion og xbox.

Den kommer til å bli stabil. Og dreper ikke seg selv som f.eks X-box.

Grafik forskjellen mellom Wii og PS3/360'n er ikke noe stor egentlig. Gape blir bare mindre og mindre. Men tror den kommer til å ha fint med minne da :p

Lenke til kommentar

Den kommer til å bli stabil. Og dreper ikke seg selv som f.eks X-box.

Grafik forskjellen mellom Wii og PS3/360'n er ikke noe stor egentlig. Gape blir bare mindre og mindre. Men tror den kommer til å ha fint med minne da :p

det er fullt mulig den blir stabil. det vet jeg ikke noe om, men grafikkforskjellen er stor mellom wii og ps3/xbox 360. det er udiskutabelt.

edit: leif

Endret av The Zapper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...