Programvare Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Skulle gjerne hatt noen bilder av HW-logoen eller noe som hadde med Hardware-nettverket å gjøre i stor og god oppløsning. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hmm...jeg mener dette finnes et eller annet sted..skal lete litt. Edit: Har logoen her i god oppløsning. Åpnes med winrar f.eks. hwlogo.tar.gz Endret 7. oktober 2008 av b-real Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den var grei. Noe slikt jeg tenkte på. Takk så meget. Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den var grei, ja. Den finnes ikke i samme "shiny" versjon som logoen på selve siden, da? Noen CG 'geeks' her som order det? ;D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den var grei. Noe slikt jeg tenkte på. Takk så meget.Your welcome Mente å huske at jeg ba om noe selv for lenge lenge siden..tok bare litt tid å finne ut av hvor jeg la det. Den var grei, ja. Den finnes ikke i samme "shiny" versjon som logoen på selve siden, da? Noen CG 'geeks' her som order det? ;DEn kan for eksempel benytte seg av kategorien Visuell Kreativitet og se om det er noen som biter på.Vet at en god del nettsider kjører egne konkurranser med å lage bakgrunnsbilder og smykker vinneren av denne konkurransen med en premie. Skal se om det kanskje er noen som en kunne ha fått gjennomført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg