mandela Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 mandrake 9.1, kde 3.1 når jeg velger "flytt til søppelkurv" forsvinne filen, men den ligger ikke i søppelkurven etter det. den er bare sporløst borte. dersom jeg bruker drag-n-drop havner den i søppelkurven. er det en bug eller har jeg ikke fått med meg et eller annet? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hvis jeg ikke er helt på bærtur nå så har nok fila havnet i dev/null Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Søppelkurver er for pyser. Det er bare en link til dev/null som er ingensteds. *nix har historisk vært for folk som vet hva de gjør, og dermed sletter det de skal slette. Hvorfor legger du noe i søppelkurven hvis du ikke vil kaste det? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Søppelkurver er for pyser. Det er bare en link til dev/null som er ingensteds. *nix har historisk vært for folk som vet hva de gjør, og dermed sletter det de skal slette. Hvorfor legger du noe i søppelkurven hvis du ikke vil kaste det? Det var da veldig og tøff du var?! 'Søppelkurver er for pyser'. Latterlig utsagn. Du tar vel ikke backup heller du smarten? Bare vent til den dagen kommer da DU mister noe du ikke skulle ha mistet. Vi får se hvor tøff du er da... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det var da veldig og tøff du var?! 'Søppelkurver er for pyser'. Latterlig utsagn. Du tar vel ikke backup heller du smarten? Bare vent til den dagen kommer da DU mister noe du ikke skulle ha mistet. Vi får se hvor tøff du er da... Backup av databaser og virksomhets-kritisk data. Ikke noe mer herfra rm -R mappe-eller-fil-å-slette i console disable søppelkurv er det første jeg gjør etter å ha installert en ny windows-box. Bare tar opp plass. (og jeg glemmer å tømme den hele tiden, og disken blir full) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 For de som følger litt med: Eller hva med rm -rf? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Liker søppeldunken jeg, flikker gjennom noen filer og trykker delete hist og pist, fort gjort å trykke feil. Btw, er det noen som vet om en windows-key-shortcut for å tømme søppelkassa? AtW Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 For de som følger litt med: Eller hva med rm -rf? Den er fin den, men ikke skriv / etter den... BEKLAGER HERALDO!!! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 For de som følger litt med: Eller hva med rm -rf? Den er fin den, men ikke skriv / etter den... BEKLAGER HERALDO!!! [virke dum] hvorfor ikke??? *teste* ...... ..... .... ...... ..... hvorfor tar det så lang tid? [/virke dum] =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå