Vergan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei. Jeg kjøpte en gps i tyskland som nå er i stykker. Fikk ikke garanti på den. Det som er skjedd er at ladeinngangen er brukket løs. Den fungerte fint inntil batteriet tok slutt. Ladeinngangen trenger altså å loddes på plass igjen mao. Vet noen hvor jeg kan få gjort det billigst mulig her til lands? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vet desverre ikke hvor du kan få hjelp, men når du vet den må loddes så får jeg et inntrykk at dette er noe du kan gjøre selv Finn deg en loddebolt å gjør jobben selv:-) Lenke til kommentar
Vergan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hmm. Joda, kan vel i grunnen å lodde, men er usikker på om jeg er god nok for denne jobben. Blir det ikke vanskelig uten "finloddeutstyr"? Har bare en standard loddepen mest brukt til større saker som motorsykkel- og bilelektronikk... Prøvde skru den opp i dag, men begge finflatskrujernene mine brakk . Regner med ha oversikten i morgen. Endret 7. oktober 2008 av Vergan Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Stikk innom Biltema å kjøp deg en liten loddebolt(30W) http://www.biltema.no/search/searchres.asp....x=0&I1.y=0 Fil loddespissen spiss i enden, og du lodder det meste av småting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå