villing Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Et bilde jeg tok for en stund tilbake, som jeg fant ut at kansje kunne være brukende alikvell, etter en omgang i PS. Trenger kritikk. Endret 7. oktober 2008 av villing Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 WOW var min første tanke. Skikkelig tøffe skyer som går gått sammen med resten av bildet. Lenke til kommentar
teinan Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Et bilde jeg tok for en stund tilbake, som jeg fant ut at kansje kunne være brukende alikvell, etter en omgang i PS. Trenger kritikk. får liksom følelsen av at dette opprinnelig ikke er et bilde, men utstrakt bruk av braketing? Uansett har du fått frem god dybdeskarphet, god komposisjon. Flott bruk av lys. Like it. Endret 5. oktober 2008 av teinan Lenke til kommentar
pederk Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det føles veldig nesten på mange måter. Horisonten ser bittelitt skjev ut. Gruppen med stein nærmest burde enten ha hatt mer rom på venstre side eller vært delvis kuttet av. Bildet er ikke helt skarpt? (Jeg er kresen.) Om det ikke ser helt skarpt ut så er det ikke verre enn å nedskalere det og skarpe det opp. Fargene er også nesten. Du har det dramatiske blå, men mangler å få det røde/oransje til å stå i kontrast. Et forsøk jeg skulle ha brukt mer tid på, men så ble det litt sent: (Edit: Horisonten er bittelitt skjev og bittelitt utsatt for barrel distortion.) Endret 5. oktober 2008 av pederk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 BK har egne retningslinjer når det gjelder opplastning av bilder. Ta en titt på dem. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Personlig likte jeg originalen best, spesielt når det kommer til komposisjonen. Redigeringen mistet bl.a. en del av de truende skyene, slik at de nå ble for "snille". Dramatisk og fint landskapsbilde. Lenke til kommentar
villing Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk for det folkens Noe mer som jeg kan gjøre me bilde får å det enda bedre? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Skulle likt å sett det bildet, med lang lukkertid. Sånn at vannet blir tåkete. Ellers likte jeg bildet veldig godt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tenker bare på hvor bra det kunne blitt med slørete vann, bedre eksponering og litt bedre kvalitet... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 personlig er jeg lei av bilder med slørete vann, godt å se havet slik den er. Liker fargene på bildet og utsikten er noe å se på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå