Gå til innhold

Genererer sletting av tråder svarvarsel?

Anbefalte innlegg

Jeg får av og til svarvarsel om tråder som ikke eksisterer da jeg skal kikke på dem. Dette er litt snodig og ganske irriterende, iom at det er plent umulig å grave dem opp med den mindre begavede søkefunksjonen.

Jeg kan jo ta dagens eksempel:

Du mottar denne e-posten fordi du abonnerer på emnet, "Unreal_II_The_Awakening", i forumet på Forum.

Det har kommet svar i dette emnet siden du sist besøkte forumet, klikk på linken under for å gå til emnet. Du vil ikke bli varslet om flere svar i emnet før du har besøkt forumet.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=784181#784181

Denne tråden finnes ikke, den er gammel som alle haugene og det nytter ikke å søke seg fram til den. Wtf?

Med forbehold om PEBCAK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør du det?? Jeg sliter med det samme på avforum.no! Jeg har aldri brukt sånn "få mail hvis noen svarer på tråden", men allikevel får jeg av og til mail . Trådene er som regel ikke svart på på lenge, og jeg har ikke nødvendigvis deltatt i dem heller. Har også hendt at jeg har fått "temaet fins ikke". Har ikke opplevd dette her på forumet. Avforum.no bruker også phpbb2.

Lenke til kommentar

Ja, men denne tråden vet jeg at jeg har svart i. Og den er tilsynelatende sporløst forsvunnet. Jeg driter egentlig i om akkurat den tråden er blitt slettet, men det er langt fra første gangen dette skjer.

En ting jeg vet, er at flytting av tråder genererer svarvarsel. Hartges 'dårlig bruk av emnefeltet'-raid har gitt meg en del sånne bogus svarvarseler, men da pleier jeg å lukte hva som har skjedd ganske fort. Men av og til dukker slike som det nevnte eksempelet opp, og jeg vet ikke hva som har skjedd med dem. Litt leit å famle rundt i blinde ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...