momyboy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det første spillet jeg spilte var Max Payne på pc. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det første spille jeg spilte var Sonic på SEGA. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Husker ikke akkurat det første, men det var enten Jazz Jackrabbit, One Must Fall 2097 eller Leisure Suit Larry.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Et teksteventyr spill som foregikk på et romskip, tidlig på 80-tallet en gang..på C64. Endret 5. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nibbles.bas og Gorilla.bas. Og det er lenge siden o0 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ah "gorillaspill" det var kult det Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror det kanskje var Super Mario Bros på NES Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det var nok Rampage på en gammel Atari ca rundt 1989 - 90 i 91 fikk jeg Gameboy. da var det gjort for min del . ikke et år uten spilling siden Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mario Kart på SNES Spilte også Zelda og Super Mario World på den tiden Det første på PC var Roller Coaster Tycoon Nydelig spill Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Pong på det Originale TV-Spillet. Slå den smågutter Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ludo eller griselotto tror jeg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg husker både Nibbles.bas og Gorillas.bas, men tar jeg ikke helt feil var Fire and Ice det første spillet jeg prøvde, til tross for at det kom ut senere. Det var i hvert fall milevis bedre enn de to førstnevnte. Det første spillet jeg spilte aktivt var nok Striker på en gammel Commodore 286. Endret 6. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Første spillet jeg spilte var Pong hos onkelen min. Husker ikke helt årstall,tidlig 80 tall en gang,kanskje før. Var stor glede i stua når det teknologiske vidunderet ble dratt frem. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det første spillet jeg spilte var Tetris. som liten seksåring på pappa sin plitter nye datamaskin Det var tider det, tror jeg fikk nintendo 64 samme året. Mye Super Mario da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bilspillet Stunts for DOS, og det holder fortsatt høyt nivå spør du meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bilspillet Stunts for DOS, og det holder fortsatt høyt nivå spør du meg. Det er det spillet man bygde sine egne baner på ikke sant? Herregud, husker jeg tjuvlånte maskina til broren min for å spille det spillet og bygge egne baner, da var jeg ikke gamle poden, men utrolig hvordan man husker slike ting. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bilspillet Stunts for DOS, og det holder fortsatt høyt nivå spør du meg. Det er det spillet man bygde sine egne baner på ikke sant? Herregud, husker jeg tjuvlånte maskina til broren min for å spille det spillet og bygge egne baner, da var jeg ikke gamle poden, men utrolig hvordan man husker slike ting. Stemmer det ja, good times Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var så dårlig i det spillet til tider, var ikke bare en gang jeg ble slengt ut av en loop for å si det slik. *sukk*, minner.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Husker ikke hva spillet nøyaktig het, tror det het noe med "Hovercraft" eller noe sånt. Man svevet rundt i en hovedcraft av noe slag og skulle plukke opp saker mens fiendtlige hovercrafts dultet borti deg hele tiden og dyttet deg ned fra tak. Det var på pc på midten av nittitallet en gang tenker jeg. Endret 6. oktober 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå