gunderv Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva er den beste flysimulatoren nå? Da tenker jeg ikke på MS Flight Simulator, men jagerfly/kampfly- simulatorer. Jeg har lett litt rundt, men jeg finner ikke noe som er av nyere dato. I alle fall ikke noe som Geforce 4- kortet mitt får å bryne seg på. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 IL2 Forgotten Battles, kom ut på fredagen som var. Er etterfølgeren til Il2 Sturmovik. Masse nye spill, bedre grafikk. Dynamisk kampanje. D R O O O L Øystein Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hvis du er ute etter jetfighting så vil jeg anbefale USAF. får omtrent ikke bedre simulator når det gjelder den sjangeren ellers kommer Lock-on snart. 8) Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Beste jetfly simulator - og som virkelig fortjener å bli kalt simulator er, og blir Falcon 4.0 med SuperPAK 3 oppdateringen...ingen over og ingen ved siden. Ellers kommer som sagt Lock-On snart...tviler på at den blir like realistisk, men gud for en grafikk... Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 "Forløperen" til Lock On, Flanker 2, holder fremdeles koken. Du burde kunne finne det for en billig penge i en eller annen rabatthylle, og det er helt gratis å laste ned v2.5-oppgraderingen som også gir deg muligheten til å fly en MiG-29K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå