Gå til innhold

Kjøpe brukt Pentax - Nokre spørsmål.

Anbefalte innlegg

Eg vurderer ein forsiktig start på ein spegelreflekskarriere, og tenkjer å kjøpe brukt. Tanken er å få ein rimeleg innfallsport, og heller investere i objektiv. Betre kamerahus kan eg gå for etterkvart. No er eg heilt blank.

Eg tenkjer å gå Pentax-stien, utan at eg kan argumentere godt for dette.

- Då har eg sett på Pentax *istDS, som skal vere mogleg å oppdrive. Dette vart lansert for fire år sidan(er vel ca 3 og eitt halvt år gamalt då). Er det utgått på dato?

- Er kit-objektivet verdt å ta med seg viss eg etterkvart vil vidare til meir moderne kamerahus? (trur dette er ei 18-55mm linse, viss det seier dykk noko)

- Kor mykje er det vert å betale for dette med kit-objektiv?

Tenkjer på dette kameraet då det er relativt lite, med god optisk søkjar. Trur òg det skal vere nok å leike med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg vurderer ein forsiktig start på ein spegelreflekskarriere, og tenkjer å kjøpe brukt. Tanken er å få ein rimeleg innfallsport, og heller investere i objektiv. Betre kamerahus kan eg gå for etterkvart. No er eg heilt blank.

- Då har eg sett på Pentax *istDS, som skal vere mogleg å oppdrive. Dette vart lansert for fire år sidan(er vel ca 3 og eitt halvt år gamalt då). Er det utgått på dato?

- Er kit-objektivet verdt å ta med seg viss eg etterkvart vil vidare til meir moderne kamerahus? (trur dette er ei 18-55mm linse, viss det seier dykk noko)

Tenkjer på dette kameraet då det er relativt lite, med god optisk søkjar. Trur òg det skal vere nok å leike med.

Hadde ikke betalt mer enn ca 1500,- for ett *istDS med 18-55mm objektiv.

Lenke til kommentar

Hei

Har brukt *istDS i ca 3 år, og vil ikkje seie det er utgått på dato, då det framleis tar gode bilder, spesielt i RAW.

I forhold til nyare Pentax og spesielt K20D, K200D og sansynlegvis det kommande Km modellen er menyen forferdeleg, og kan vere litt tung å setje seg inn i, då det er litt rare forkortelsar, men det er slik som en venner seg til etterkvart. AF-er heller ikkje av den kjappaste, i forhold til dei siste modellane, men heilt greit når ein ikkje er vant med noko anna. Elles er byggkvalitet betre på *istDS enn på feks. K100D.

Eg brukar i dag DS som backup kamera, og det som eg saknar mest i forhold til K20D er mangel av SR (antirist).

Får du *istDS i lag med kit objektivet til en rimeleg pris er det eit greit kjøp. (1500-maks 2000, for eit godt behandla eksemplar). Kit objektiv får du kjøpt brukt for godt under 1000 lappen, og det betre 16-45/4 objektivet kan du få brukt for nedimot 1500-1800,- kr.

Eg er fornøgd med min *istDS, og sjølv om den ikkje blir brukt så mykje nå som tidligare, vil eg nok ikkje kvitte meg med den på ei stund enno, det er den for godt til.

Lykke til

Lenke til kommentar
Hadde ikke betalt mer enn ca 1500,- for ett *istDS med 18-55mm objektiv.
Får du *istDS i lag med kit objektivet til en rimeleg pris er det eit greit kjøp. (1500-maks 2000, for eit godt behandla eksemplar).

Takk, for svar! :) Då veit eg kor langt eg kan kan gå.

Men korleis er levetida på eit digitalt spegelreflekskamera? Eg hugsar pappa hadde eit etterkvart over 20 år gamalt kamera(filmbasert sjølvsagt). Det var ikkje noko problem å ta gode bilete med dette. Sjølv om dette var 100% manuelt. Er det slik i den digitale verda òg? Eller går dei rett og slett sund?

Har høyrd Jpeg-kvaliteten er eit ankepunkt med dette kameraet. Vil eg merke noko til dette viss eg framkallar i vanleg storleik? Elles er minnekort nesten gratis for tida. Så RAW bør gå fint det.

Det er ikkje til å kome forbi det òg vil verte brukt på fest - inne. gjerne i VELDIG dårleg ljos. Kan eg gjere mine innstillingar og setje det frå meg slik at andre kan plukke det opp og knipse i veg med desse innstillingane?

Endret av krita
Lenke til kommentar
Men korleis er levetida på eit digitalt spegelreflekskamera? Eg hugsar pappa hadde eit etterkvart over 20 år gamalt kamera(filmbasert sjølvsagt). Det var ikkje noko problem å ta gode bilete med dette. Sjølv om dette var 100% manuelt. Er det slik i den digitale verda òg? Eller går dei rett og slett sund?
År har ikke så veldig mye å si, det går mest på antall eksponeringer.

På de fleste nybegynnermodeller er lukkeren garantert for 50000 eksponeringer. Semiproff- og proffmodeller ligger kanskje på 100000-300000. Det betyr selvsagt ikke at lukkeren automatisk slutter å virke etter bilde nr. 50000, men har kameraet tatt såpass mange bilder så må du nok være forberedt på at det kanskje vil begynne å slite.

En annen ting å huske på er at man typisk tar mange flere bilder med digitalkamera enn man gjorde med film (jeg kan i hvert fall fort ta 400+ bilder der jeg tidligere kanskje ville brukt en 36-bilders...), så selv om kameraet tåler like mange eksponeringer som et gammelt filmhus, så er det ikke sikkert at det varer like mange år.

Bortsett fra mekanisk slitasje, så er det egentlig bare en komponent som degraderes, og det er sensoren. Der må du nok etter hvert regne med at en del piksler enten slutter å virke (blir svarte) eller låser seg på maksimalverdien. Det er typisk noe som utvikler seg sakte, og med programmer som Photoshop så trenger det ikke å være noe stort problem så lenge det dreier seg om noen få piksler. I praksis så varer nok sensoren vel så lenge som de mekaniske komponentene.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Danmark, så jeg er aktiv på en dansk hjemmeside. Der har jeg akkurat skrevet litt om mine egne erfaringer med Pentax *ist DS og K10D, hvis det har interesse: http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=14094 og http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=14101

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...