bobbo_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Camera Model = Canon EOS 30D Exposure Time = 1/60 second ISO Speed Ratings = 1600 Aperture = F2.8Flash = Flash did not fire Focal Length = 29 mm Camera Model = Canon EOS 30D ISO Speed Ratings = 1600 Aperture = F2.8 Flash = Flash did not fire Focal Length = 17 mm Litt mye støy, men jeg synes det passer greit inn. Måtte kjøre høy iso, for det er for høyt under taket til indirekte blitz, og jeg hadde ikke noe særlig utstyr med meg. Hva synes dere om motivet/gjennomføringen? Endret 6. oktober 2008 av bobbo_ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) BK har egne retningslinjer når det gjelder opplastning av bilder. Ta en titt på dem. Endret 6. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Sånn, har ordnet det nå. Beklager så mye. Har også byttet ut bildene. Noen som har noe lurt å komme med? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, høy ISO passer ikke. Greit nok at det er støy, men du mister veldig mye detaljer i bildet. Det er altfor uskarpt til at dette funker synes jeg. Ideen er ganske tøff og location helt grei. Men det krever helt klart litt og lykkes med sånne tematiserte bilder som skal fortelle en historie. Komposisjon er helt grei synes jeg. Oppsummert er mangel på lys det største problemet. Sånn som det er nå virker bildet undereksponert. Kreativ lyssetting med trådløse blitser hadde helt klart gjort ting enklere. En del negativt, men i hvertfall konstruktivt. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Spennende bilde! Fint uttrykk og komposisjon. Fargestøyen og uskarpheten er litt skjemmende. Hva med å prøve i SH eller sepia? Kornene tar seg bedre ut da og det kan passe uttrykket i bildet. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal prøve litt me sapia/B&W, men jeg tror nok det er belysning som hadde redda bildene ja. Jeg skal prøve å få mekka noe bedre til neste gang, men jeg har ikke råd til studioblitser. Mulig jeg lager noen reflektorer og bruker arbeidslamper, vi får se. Bildene skal være litt undereksponerte, for å fremheve det dystre temaet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg likte faktisk disse bildene ganske godt. Likte ikke helt poseringen på det øverste bildet (men det er nå bare meg), men det nederste bildet synes jeg var kjempebra! Hva bildestøy angår, hvem sier at alle bilder skal være krystallklare ? Synes støyen passer veldig godt inn i bildene her jeg, gir meg en liten følelse av at bildene er gamle, noe som fremhever "gangster" stemningen litt..hehe. Den mørke settingen passer også bra. Mulig disse hadde gjort seg bra som s/h også, men jeg liker "look"-et på bildene som de er.. PS: hvor er alt blodet tatt veien ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå