erremuli Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Finnes det noen sånne der ute? Jeg og dama koste oss med Baldusrs Gate 1 og 2, sammt et par andre til PS2, men fiees det noen til PS3? eneste jeg har funnet er Marvel, og det suger b***e.. Er det ingen ute på markedet som er vært å bruke penger på ennå? Eller har jeg bare lett for lite? Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 så vidt jeg vet, per dags dato, nei. du får nok holde deg til ps2 spill en stund til. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eternal Sonata kommer til PS3 snart. Jeg tror den har litt coop elementer i seg. Er ikke 100% sikker så Google litt eller last ned demoen fra PSN US store. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vet ikke om Untold Legend's: Dark Kingdom går under den sjangeren, syntes ikke det var så gøy men var iallefall litt gøy med coop Lenke til kommentar
Colb Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 gått gjennom dark kingdom 2 ganger jeg og. ikke allverden grafikk å skryte av, ikke helt fortrolig med level-up systemet heller. men absolutt i baldurs gate sjangeren, uten at baldurs gate 2 dark alliance burde sammenliknes, siden det står ut som det nest beste action rpg spillet etter diablo II Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Som sagt, Untold Legend's: Dark Kingdom er spillet i sjangeren du leter etter, dersom du har noen å spille coop med.. Marvel Ultimate Alliance, er også i nesten samme sjanger, men det er møkka-dårlig. :-/ Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ok! Da prøver jeg meg på Utold Legends! Koser ikke ll verden heller ser jeg, så da er det vært et forsøk =) Takker for hjelpen!! Forrøverig skuffende at det ikke er fler spill i denne sjangere ennå, men PS#`n venter jo stadig på den store eksplosjonen av titler.. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Kom på 151kr inkl frakt ;-P Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 du får skrive litt om hva du syntes! hvis jeg skal sammenlikne med baldurs gate blir det noe sånt som dette: Level upp system: Litt tregt etterhvert, veldig linært og du har veldig få valg når det kommer til statting. dvs du kan velge, mer liv, mer mana, mer AP eller mer Magic power. Selve storyen. Virkelig ikke noe som drar deg inn, følte på ingen måte at jeg hadde lyst til å følge med på hva som egentlig skjedde våpen: Du får aldri nye våpen, bare noen nye enchants, som du kan feste på våpenet, slik at de endrer litt form. enchanting systemet i baldurs gate var genial, med tanke på hvor dyptgående, og hvor mange muligheter du faktisk hadde. Armor: gode powerups, men syntes ikke at karakterene, ser så utrolig annerledes ut utover gameplayet. Characters: rogue: høy skade, lite liv. artige spells etterhvert, men veldig kjedelig i starten Mage: lite liv høy skade. bruker selfølgelig magi. god range, men begrenset karakter. Berserker.: mye liv, ikke fullt så høy skade som de to andre charactarene, mye løpe-slå-løpe-slå gameplay: Veldig gøy med fysikken i forhold til baldurs gate. du kan kaste folk rundt, knock back effects fungerer storatet og combo attacks er moro, men rimelig repetativt oppsumering +fysikken +løfte folk med mage, litt star-wars-aktig -Story -våpen -enchantments -linært og repetativt gameplay Karakter 4\10 beklager alle skrivefeil, men konsentrer meg ikke like hardt for å unngå dem som på en norskeksamen Når det kommer til definisjoner er det de jeg bruker når jeg snakker "gaming" med coop vennen min, selv om jeg kansje burde holde meg til ett språk Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er enstund siden jeg spilte det, men husker endel flere ting som var litt kuult da. Hvert brett er mye større enn i Baldurs Gate (PS2) spillene, og så likte jeg godt gjennoplivningssystemet med tårnene som du også kan handle i, dersom en av spillerene døde. Anyway, vi får se hva han synes om dem.. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du gjennopliver i baldurs gate ved savepoints også. forskjellen er vel at du kan bruke experience på armour ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå