MrL Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Når jeg går inn på gamer.no får jeg kun en hvit side med skriften "I'll find something to put here." Er siden hacket? Endret 5. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 nupe, den funker helt fint for meg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 nupe, den funker helt fint for meg Merkelig, da har virkelig pcen min fucket seg opp.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvor stod det da? Nextime husk PrtScn Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sikkert bare en av serverapplikasjonene som streiket midlertidig! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor stod det da? Nextime husk PrtScn Kunne ikke lime inn informasjonen på utklippstavlen fikk jeg når jeg skulle lime bildet i paint, så mulig det var noe rart med PCen min på det tidspunktet. Uannsett var det ikke mye å da bilde av da, stod kun den teksten på siden, og resten var hvit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hr lagt merke til noen lignende, men hos meg er det en liten svart prikk i venstre hjørne - siden er også helt blank. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Funker helt fint for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå