RS2000 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tiden er inne for å kjøpe ny hjemmekinoreceiver. Har tenkt en del på NAD T785. Denon AVR-4308A frister også, men vil høre deres meninger først. Hvis dere foreslår en annen receiver, begrunn gjerne forslaget så det blir enklere å forstå hvorfor jeg bør kjøpe akkurat den receiveren Prisklasse opp til 20.000. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Front: Wharfedale Valdus 500 Senter: Wharfedale Valdus Center Bak: Wharfedale Valdus 300 Alle skal byttes ut! Blir nok Dalis Ikon-serie eller lignende. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg ville tatt en titt på Arcam AVR 300. Helt nydelig på musikk i tilleg til at den er veldig god i hjemmekino. Liker og veldig godt designet, men det blir jo veldig personlig. Kan kanskje være litt "tørr" i lyden, men viss du kjøper Dali så får du greit med "farge" der så det burde bli en god match. Leita kjapt men fant ingen som solgte den.. Såg klubben hadde Arcam nå, men ingen recivere. Uansett mulig å få tak i brukt på enten AVforum eller Hifisentralen. Husk og at når du beveger deg opp i denne prisklassa så burde det være mulig å få lånt med seg utstyr hjem en helg eller noe for å teste ut. Veldig greit å få høre de forskjellige komponentene med ditt eget utstyr i ditt eget rom. Litt offtopic, men jeg har ganske dårlige erfaringer med både NAD og Klubben. Så personlig hadde jeg holdt meg unna begge to. Det går på kvalitet på Nad å kundebehandling i klubben. Endret 6. oktober 2008 av kule-ku Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal høre med Hi-Fi Klubben om lån av receiver. Denon-receiveren frister mer enn NAD'en pga. penere design. Har fremdeles ikke bestemt meg, så er fremdeles åpen for innspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pioneer VSX-LX70 koster rundt 12000,- og skal være meget bra. Yamaha RX-V3800 får du til rundt 14000,-. Det som virkelig hadde vært tingen, nå som du først skal slå deg løs, hadde vært Yamaha DSP-Z7 til 25000,-! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå