Turisten Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Vel, jeg skal installere windows på en ny harddisk.. 20 gig <<<<< 200gig så om det ikke funker da, så spanderer jeg nytt hk cpu og minne på meg selv ja jeg er faen meg seriøst.. om ingen vet hva prob er, og jeg ikke kan fikse selv så kjøper jeg nytt. Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Da jeg hadde samme problem skruddet jeg ut HK'et, la det på en pizza eske. Sørget deretter at alle de boltene som holder hovedkortet fra kabinettet hadde en skrue. (at alle bolter hadde en skru i seg. Skrudde på plass hovedkortet, tok i et og et PCI kort. Skjekket at dette kjørte stabilt, skrudde av, satte i neste PCI kort osv. Prøv dette, har vært forsøket. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Turisten Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 fatter ikke hvorfor dette skal ha noe med saken å gjøre engang. jeg har hatt den fin i 44w 6h 19m 45s. det var fra da jeg installerte windows 2k. bare plutselig så skjedde det. helt uten noen spess grunn. Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hmm merkelig, hadde jeg vært deg ville jeg gjort det uansett. Når maskiner installeres, skal du ikke sette inn flere enn 2 PCI kort om gangen. Derfor andbefaler jeg deg ett og ett pci kort. Skru også ut hk'et og sørg for at ingen av boltene får kontakt med undersiden av hk'et. Altså banene som er på hk'et. dette kan være problemet. Jeg ville hvertfall ikke la dette vært uprøvd før du eventuelt handler nye deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå