Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kan denne skjermen brukes?

Anbefalte innlegg

Ganske enkelt spm.

Vurderer denne skjermen

Spilleren min har video ut på 3 ledninger, å vil tro rød å hvit bare er lyd, så blir da en gul plugg med video.

Vil den funke på min spiller? finner meget lite info om den skjermen på nettet.

Edit: om dere lurer på spilleren, så er det en Clatronic. jallamerke, men den spiller dvd på ekstern skjerm.

mvh.

Complexity

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det skal ikek bli noe problem. Det du sikter til heter forresten Composite (eller kompositt på norsk)

Ps: Må ikke forveksles med komponent.

Den skal nok kalre det fint. Få som ikke har støtte for det. Har man Scart-inngang trenger man bare et adapter, og har man S-video, så finnes det flere adaptere til det.

Så det skal ikke bli noe problem tror jeg.

Bortsett fra at det er den dårligste overføringsmetoden som finnes, og gir elendig bildekvalitet da. ;)

Edit: om dere lurer på spilleren, så er det en Clatronic. jallamerke, men den spiller dvd på ekstern skjerm.

Nesten uansett hvor dårlig TV det er, så blir kompositt santageligvis flaskehalsen uansett. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Nesten uansett hvor dårlig TV det er, så blir kompositt santageligvis flaskehalsen uansett.
Nåja, f.eks. gir DVD-spilleren 576 linjer ut, mens LCD-skjermen bare viser 234 linjer, så jeg vil vel si at type kabeloverføring spiller mindre rolle da... men for all del, en godt skjermet kabel er viktig når det gjelder sarte videosignaler i bil. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...