Complexity Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ganske enkelt spm. Vurderer denne skjermen Spilleren min har video ut på 3 ledninger, å vil tro rød å hvit bare er lyd, så blir da en gul plugg med video. Vil den funke på min spiller? finner meget lite info om den skjermen på nettet. Edit: om dere lurer på spilleren, så er det en Clatronic. jallamerke, men den spiller dvd på ekstern skjerm. mvh. Complexity Endret 5. oktober 2008 av Complexity Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da aller fleste skjermer har den koblingen, så det burde gå fint Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Tja, det skal ikek bli noe problem. Det du sikter til heter forresten Composite (eller kompositt på norsk) Ps: Må ikke forveksles med komponent. Den skal nok kalre det fint. Få som ikke har støtte for det. Har man Scart-inngang trenger man bare et adapter, og har man S-video, så finnes det flere adaptere til det. Så det skal ikke bli noe problem tror jeg. Bortsett fra at det er den dårligste overføringsmetoden som finnes, og gir elendig bildekvalitet da. Edit: om dere lurer på spilleren, så er det en Clatronic. jallamerke, men den spiller dvd på ekstern skjerm. Nesten uansett hvor dårlig TV det er, så blir kompositt santageligvis flaskehalsen uansett. Endret 5. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 oki, takker for svar Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nesten uansett hvor dårlig TV det er, så blir kompositt santageligvis flaskehalsen uansett.Nåja, f.eks. gir DVD-spilleren 576 linjer ut, mens LCD-skjermen bare viser 234 linjer, så jeg vil vel si at type kabeloverføring spiller mindre rolle da... men for all del, en godt skjermet kabel er viktig når det gjelder sarte videosignaler i bil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Oki, er ikke så kresen på bra signal, har mest bare lyst å kjøpe for å teste Køper foresten denne skjermen istedet. vet at jeg kan bruke den, og jeg slipper frakt, samt har en kamerat som har flere av denne, og han annbefaler dem så Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pyle er eit ganske godt merke ja, men samtidig et ganske dyrt et. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Koster det samme som den skjermen jeg først så på, og jeg slipper frakt, så går for den Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jaok. Har en kompis som har et bil anlegg til 60.000kr, ikke så dyrt for noken, men veldig dyrt for mangen, vist du tenker at det bare er stereo! Og alt er Pyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå