Hekta Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvilken serie er det "stillbilde" av på den analoge Viasat 4??? Lenke til kommentar
Hekta Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det kun Idol og Prison Break det går i her eller? Trodde jeg var havnet på et sted folk hadde litt peiling... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var da voldsomt. På min skjerm vises Moonlight. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skjer med uhøflig masing uten at du har gitt oss noe som helst som ligner god informasjon å jobbe med? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du gir oss ikke mye å jobbe med, gjør du? Nisse. Lenke til kommentar
Hekta Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Nisse? Javel. Første innlegg inneholdt nok informasjon til at den som vet det kunne svare. Jeg skrev det jeg skrev i neste innlegg for å fremprovosere et svar, noe jeg også fikk med en gang. Takk Cyberfrog. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvilken serie er det "stillbilde" av på den analoge Viasat 4??? Mye informasjon her, ja... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja det vil jeg si han gir, han sier stilbildet på analoge viasat 4, da er det bare og trykke seg inn på analoge viasat 4 og sjekke stilbildet, vist man har muligheten til det, vist ikke er det bare og la være og kommentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå