lanjan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hei hvordan får jeg til å legge til hotmail konto på min iphone i stede for gmail osv?? Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hei hvordan får jeg til å legge til hotmail konto på min iphone i stede for gmail osv?? Tror ikke hotmail har noen POP/SMTP tjener? Den må vel leses fra hotmail/msn.com Mine 2 øre Mateo Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Joda, den har det, men du må betale for den tjenesten. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Joda, den har det, men du må betale for den tjenesten. Hvem betaler for *.hotmail? Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Joda, den har det, men du må betale for den tjenesten. Hvor finner du denne tjenesten da?? Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvorfor ikke bare bytte til Gmail? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Grunnen til dette er jo at man ikke har reklame (det er dette de tener på) da man bruker andre programmer enn IE firefox o.s.v. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 iPhone Settings for Hotmail, MSN, Live.com etc. Link: http://v3.izymail.com/iPhoneSettings.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå